tot 't moment dat tie me dood leuk vertelde dat hij met een motoraanhanger en dus dito auto naar de Alpen ging
Je kan zeggen wat je wil, maar er zijn best wel wat voordelen van het afleggen van die saaie autobaan kilometers met de auto en aanhanger-je bent per saldo niet echt veel trager omdat je maar 1-2 keer stopt onderweg naar de alpen-je kan echt alles meeslepen zonder dat je daarvoor van alles uit moet gaan halen-als het echt kutweer is daarzo kan je nog met de auto ergens heen-ga je onderuit dan rij je gewoon zelf met je motor op de aanhanger terug-je kan lekker op een camping staan met een droge grote tent, stoelen enzo ipv een zeiknat iglotje-je kan gewoon met superplakkende banden ernaartoe zonder dat je ze na de heenreis al moet vervangen
Caravans zouden verboden moeten worden en vooral hollanders die voor je insnijden met net 90 op de teller in hun Slopel Astrid oid . Kom je up-tempo aan moet je weer vol in de ankers voor z'n lullo . Zijn ook vaak van die types die je aan het gezicht afziet dat ze hun eigen kip-caravan trekken met zo'n huppelkut naast zich die haar eigen slipjes breid. Tuurlijk er valt wat voor te zeggen dat je alles (o.a. je motor) kunt meenemen, daarbij ga ik er voor het gemak vanuit dat motorrijders betere automobilisten zijn dan de gemiddelde kip-trekkers. Dus die mogen dan wel wat mij betreft jaja, ben toe aan weekend
Je kan zeggen wat je wil, maar er zijn best wel wat voordelen van het afleggen van die saaie autobaan kilometers met de auto en aanhanger