Reizen > Reisroutes

In mei 2010 naar het gardameer en dolomieten

(1/3) > >>

pieke:
Ik weet nog niet of we de snelle route pakken tot munchen of alles binnendoor dit is afhankelijk van het weer.Wel willen we het gardameer rond en genieten van het panorama,waarna nog enige passen.Misschien kan me nog iemand op dit forum enige leuke tips meegeven.BvD Trouwens de reis gaat geheel per motor.En zonder sleurhut
daarvoor nemen we een bikerhotel .Of wat in dit geval we tegen komen.

karz:
loat goan, loat goan  :thumbsup:

DeWitte:
Uiteraard de Passo di stelvio niet vergeten :worship-cool:

als uitvalsbasis heb ik 2x Ora (auer) in Sud-Tirol Italie genomen (duitstalig gedeelte)

SuzukiLimburg:
Ik ben vorig jaar in de eerste week van oktober geweest en dit jaar gaan we ook weer.
Wij zijn voornamelijk rond het Gardameer geweest.
Er zijn heel veel mooie wegen!

Je moet vooral aan de oostzijde van het gardameer zijn aangezien daar de bergen liggen met meertjes, verlaten wegen, supergoede asfalt, hele mooie vergezichten enz.
Een rondje om het Gardameer is ook erg aan te bevelen, ondanks dat sommige weggedeeltes door lange donkere tunnels voeren.

Ik heb hier ook ergens een topic staan met wat foto's.

pieke:
Bedankt alvast voor de tips,ik hoor dat de kleine meren bij lago di ledro en lago di idro eridio ook een leuke route is.en de oude brenner de S12 weg.Als ik dan rond ben geweest richting riva terug en dan fione di trento dan passo campo carlo mogno dan passo del tonale dan gaviapas de stelvio als die open is en verder eventueel de  albula pas en zo verder moet me dit nog even uitzoeken?
Gr;Pieke

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie