Auteur Topic: Spanningsregelaar de enige reden, of niet?  (gelezen 11873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

  • Jubilaris (10 jaar)
  • Stamgast
  • *****
  • Berichten: 10113
    • http://www.pluijmaekers.nl
Re: Spanningsregelaar de enige reden, of niet?
« Reactie #15 Gepost op: 29 mei, 2010, 22:42:50 »
 :oops: Sorry, maar ik bedoel maar.  :oops:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motor Forum Limburg

Re: Spanningsregelaar de enige reden, of niet?
« Reactie #15 Gepost op: 29 mei, 2010, 22:42:50 »

Yvil

  • Stamgast
  • *
  • Berichten: 1824
Re: Spanningsregelaar de enige reden, of niet?
« Reactie #16 Gepost op: 03 juni, 2010, 13:30:35 »
Nieuwe spanninsregelaar is binnen..

Zou ik alles eens insteken en kijken of hij het weer doet,
of is het verstandiger eerst eens alles door te meten?
Al zou ik dus niet weten wat dan nog doorgemeten kan
worden zeg maar... YZF_Ron, jij hebt een beetje rond
gesnuffeld. Al enig idee waar heen te kijken?

Grtz,
Y.

Mounty

  • Global Moderator
  • Stamgast
  • *
  • Berichten: 4946
  • leef je eigen leven..
Re: Spanningsregelaar de enige reden, of niet?
« Reactie #17 Gepost op: 03 juni, 2010, 22:17:26 »
Nieuwe spanninsregelaar is binnen..

Zou ik alles eens insteken en kijken of hij het weer doet,
of is het verstandiger eerst eens alles door te meten?
Al zou ik dus niet weten wat dan nog doorgemeten kan
worden zeg maar... YZF_Ron, jij hebt een beetje rond
gesnuffeld. Al enig idee waar heen te kijken?

Grtz,
Y.

ja, iig meten of er niet teveel lekstrrom is door een slecht contact of juis een contact met de massa...soort van kortsluiting.
en natuurlijk de drie fases meten vanuit je dynamo..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

  • Stamgast
  • *
  • Berichten: 1824
Re: Spanningsregelaar de enige reden, of niet?
« Reactie #18 Gepost op: 03 juni, 2010, 23:16:34 »
Nieuwe spanninsregelaar is binnen..

Zou ik alles eens insteken en kijken of hij het weer doet,
of is het verstandiger eerst eens alles door te meten?
Al zou ik dus niet weten wat dan nog doorgemeten kan
worden zeg maar... YZF_Ron, jij hebt een beetje rond
gesnuffeld. Al enig idee waar heen te kijken?

Grtz,
Y.

ja, iig meten of er niet teveel lekstrrom is door een slecht contact of juis een contact met de massa...soort van kortsluiting.
en natuurlijk de drie fases meten vanuit je dynamo..

 :shock: ??? :dunno:
Help??

Yvil

  • Stamgast
  • *
  • Berichten: 1824
Re: Spanningsregelaar de enige reden, of niet?
« Reactie #19 Gepost op: 06 juni, 2010, 19:45:46 »
Nou hij loopt weer.

De hoofdzekering bleek ook doorgebrand.
Na die vervangen te hebben en de nieuwe
SR ge´nstalleerd te hebben deed alles het
weer zoals het moet.

Met dank aan Herr Tod die alles even is
komen nameten.  :worship-cool:

YZF_Ron ook bedankt voor de moeite
en de tijd die je nog vrij wilde maken!!  :thumbsup:
(Ik heb trouwens ook de orginele foto's
van de fotoshoot van Q gekregen.)

Mounty

  • Global Moderator
  • Stamgast
  • *
  • Berichten: 4946
  • leef je eigen leven..
Re: Spanningsregelaar de enige reden, of niet?
« Reactie #20 Gepost op: 06 juni, 2010, 21:58:57 »
mooi om te horen  :yes6rs: hopenlijk gaat deze sr wat langer mee..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

  • Stamgast
  • *
  • Berichten: 1824
Re: Spanningsregelaar de enige reden, of niet?
« Reactie #21 Gepost op: 06 juni, 2010, 22:37:49 »
mooi om te horen  :yes6rs: hopenlijk gaat deze sr wat langer mee..

Thnx, maar ik hoop er zelf niet achter te komen...

Als ik het financieel geregeld krijg en dat tegen kom
wat ik zoek dan komt er z.s.m. een nieuwe bike in
huize Yvil.  :yes6rs:

Alleen die verrektesse centen he  :evil:  ;)