RIEJE!!! > Weg

Maandelijkse meeting cq kennismaken

(1/15) > >>

Mounty:
het idee om een vast stekkie te zoeken vond ik wel goed...ik ga eens hier en daar wat rondvragen, evt ook voor kortingen etc  :mrgreen:
Ik denk alleen niet dat je zoiets wekelijks moet doen, iig niet in een opzet....maandelijks lijkt mij voor nu ff beter.

DeWitte:
mss wel leuk om dat op een vaste dag/tijdstip te herhalen> goed idee Ron :thumbsup:

Mounty:
Op "uitnodiging" van een welbekend lid en van de hillclimbers wil ik de volgende bij hun in het clubhuis houden. Kunnen we daar eens de "kat uit de boom kijken" en mischien het vaste stekkie ervan maken. De consumptie's zijn daar niet duur, altijd motorvolk aanwezig en we zijn er welkom..we hoeven geen lid te zijn/worden van de Hillclimbers. zie het als een cafe met alleen motorgerelateerd volk...
Ik zeg "kijken kost niks..."
Mijn voorstel is om elk laatste weekend van de maand bijvoorbeeld..kunnen altijd nog meer of minder ervan maken.

Hieronder het berichtje wat ik kreeg:

--- Citaat ---Hey Ron,
Ik vernam dat jullie regelmatig "meetings" willen gaan houden? Waarom denken jullie niet eens aan het hillclimbers clubhuis?? Voordelen altijd motorgerelateerd volk aanwezig (zijn géén officiele motorclub, ambiëren dat ook niet) niet merk gerealteerd, voordelige drank. Enige nadeel, zijn meestal wel, maar niet elke zaterdag aanwezig.(als ergens iets te doen is gaan we daar naartoe, maar staat ruim van te voren aangegeven)
Als jullie over de vloer zouden komen hoeven jullie, je ook niet met ons op te houden.(zou wel leuk zijn natuurlijk) Is eigenlijk gewoon als een café(en ook nog kort bij jou in de buurt) Plus jij, Huub(dwars), bert(desmo) en Wim (HDforever) kennen mij al.

Dit onder het motto, hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Ik hoor het wel, mocht je intresse hebben.

Maurice( De Sjeng)
--- Einde van citaat ---

Yvil:
Ik zal zeker ook eens langs komen als dit plaats gaat vinden.
Maar dan wel op "normale" tijden. Om 10 uur 's ochtends zul
je mij nergens anders aantreffen dan in bed op een zondag  :yes6rs:

Ik hoor wel wat het gaat worden. Vind het in ieder geval een
erg leuk initiatief!!  :worship-cool:

Busaberke:
Ik zeg: goed plan, zal zeker niet altijd aanwezig kunnen zijn, maar zeker doen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie