Alles komt goed, beterschap.
Geacht forum lid (leden? )Nou, gisteren was het dan zover. Met de nodige pijnstillers achter de kiezen mijn derde ritje dit jaar richting Gelderland gereden. Leuke dag gehad, maar vergeten nog een lading reserve pillen mee te nemen voor onderweg, dus gisteren in de namiddag was ik erg blij dat ik weer thuis was. Helaas is dit al mijn tweede vakantie periode dit jaar dat ik om gezondheid redenen niet een iets verdere reis kan maken, dus ik baal stevig. Maar goed..... we blijven optimistisch, dus mischien in Augustus of September, als ik weer een aantal weken vrij heb, een herkansing. grtz HD4ever
Het forum heeft er enige tijd uitgelegen maar is gelukkig toch weer terug.Ook ik lig er inmiddels ongeveer 6 weken uit en mijn herstel zal wel heel wat langer duren als dat het forum nodig had.26 juli een herseninfarct gehad en ben hiervan herstellende, het enige waar ik nu nog problemen mee heb is het zicht, ik zie nog steeds alles dubbel en mag dus voorlopig ook niet aan het verkeer deelnemen, helaas.Verder gaat het het forum en mijzelf goed.
Hoop dat je gauw weer de oude bent.