Hoofdmenu

H.D. kopen?

Gestart door Joepie1958, 30 augustus, 2006, 17:31:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Bij de dealer zal op dit moment de keuze wel beperkt zijn
CiteerAchttien Harley Davidsons gestolen in Sittard

Dieven zijn aan de haal gegaan met achttien Harley Davidson-motoren bij een bedrijf in Sittard

De dieven sloegen zondagavond laat hun slag, waarbij ze het alarm van het bedrijf aan de Rijksweg Zuid uitschakelden. Naast de motoren namen de dieven ook motorkleding, gereedschappen en onderdelen mee. De politie heeft een buurtonderzoek gehouden. De schade loopt waarschijnlijk in de honderd-duizenden euro's.
Bron: L1

Wie - o - wie 8)
Dat lukt je niet in de achterbak van de Bitubo bus :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

WhomBom

dat zou niet eens in de bitubo bus mogen  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"dat zou niet eens in de bitubo bus mogen  :shock:

Der Whombom hat recht

DeWitte

toevallig de nieuwe (wist niet eens dat HD die had) modellen die ze gejat hebben?? :? Alarm uitgeschakeld???  :shutup: Denk dat de verzekering daar grondig in duikt :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik vind het zowiezo een heel vreemd verhaal, ligt daar aan een woonwijk, een drukke weg.
Niemand heeft zeker wat gezien of gehoord, alleen al logistiek gezien een grote klus, die groot materieel vergt.
Mss ben ik erg wantrouwend maar ik vind het wel een beetje vreemd allemaal,
1 a 2 motoren, mss 3, en wat kleding ed kan ik nog rijmen, maar 18 :shock:

Ik geloof niks van het hele verhaal :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Ok, ik beken  :oops:  Altijd al HD willen rijden  :oops:

En de overige 17 zijn voor reserve onderdelen  :D  :D  :D

AngelInMe

Gewoon met een grote vrachtwagen :idea:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Gewoon met een grote vrachtwagen :idea:

en dat ziet/hoort niemand midden in een woonwijk?? en binnen een paar minuten doe je dat ook niet:  :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Gewoon met een grote vrachtwagen :idea:

en dat ziet/hoort niemand midden in een woonwijk?? en binnen een paar minuten doe je dat ook niet:  :roll:

Zondagavond, dus een beetje schemerig...
Komt veel vrachtverkeer daar omdat daar meerdere bedrijven liggen...
Die zaak ligt wat meer naar achter dan de rest...
Ze zijn daar al geruime tijd aan de weg het werken...
Die woonwijk ligt er tegenover... En die heet Sanderbout...

Trouwens ik heb er nog in de aanbieding :mrgreen:

HD4ever

Citaat van: "Joepie1958"Bij de dealer zal op dit moment de keuze wel beperkt zijn
CiteerAchttien Harley Davidsons gestolen in Sittard

Dieven zijn aan de haal gegaan met achttien Harley Davidson-motoren bij een bedrijf in Sittard

Ik was inderdaad in het weekend in Sittard gaan kijken wat HD voor 2007 weer in elkaar heeft geschroefd. Zoals altijd weer veel oude onderdelen in een nieuw jasje. Behalve de 6 speed versnellingsbakken en de nieuwe 96 CI ( 1584 CC ) motorblokken niets nieuws onder de zon. Maar goed, zo blijf je dus meer dan 100 jaar dezelfde motoren maken. :D

Feit blijft dat de dieven tenminste wel smaak hebben. Dit zie ik bij Motoport niet gebeuren. Tjeu Vos in Echt kan voorlopig rustig slapen.  :rofl:
Ben benieuwd of er komende tijd weer veel bling bling in de aanbieding komt.  :D

HD4ever  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Hakinnen

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Joepie1958"Bij de dealer zal op dit moment de keuze wel beperkt zijn
CiteerAchttien Harley Davidsons gestolen in Sittard

Dieven zijn aan de haal gegaan met achttien Harley Davidson-motoren bij een bedrijf in Sittard

Ik was inderdaad in het weekend in Sittard gaan kijken wat HD voor 2007 weer in elkaar heeft geschroefd. Zoals altijd weer veel oude onderdelen in een nieuw jasje. Behalve de 6 speed versnellingsbakken en de nieuwe 96 CI ( 1584 CC ) motorblokken niets nieuws onder de zon. Maar goed, zo blijf je dus meer dan 100 jaar dezelfde motoren maken. :D

Feit blijft dat de dieven tenminste wel smaak hebben. Dit zie ik bij Motoport niet gebeuren. Tjeu Vos in Echt kan voorlopig rustig slapen.  :rofl:
Ben benieuwd of er komende tijd weer veel bling bling in de aanbieding komt.  :D

HD4ever  :wink:

ik denk dat je daar wel een punt hebt eigenlijk..

je hoort het idd vaker dat Harley zaken "gekraakt" worden...

vindt het overigens wel tof hoe je over je "merk" je mening geeft..als er iets volgens jouw niet okay is dan meldt je dat..tenminste niet merkenblind zoals vele H-D (ja..klopt en ook Ducati)  rijders..

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Gewoon met een grote vrachtwagen :idea:

en dat ziet/hoort niemand midden in een woonwijk?? en binnen een paar minuten doe je dat ook niet:  :roll:

Zondagavond, dus een beetje schemerig...
Komt veel vrachtverkeer daar omdat daar meerdere bedrijven liggen...
Die zaak ligt wat meer naar achter dan de rest...
Ze zijn daar al geruime tijd aan de weg het werken...
Die woonwijk ligt er tegenover... En die heet Sanderbout...

Trouwens ik heb er nog in de aanbieding :mrgreen:

Toch geloof ik er nog steeds niks van
btw op zondag is er geen vracht verkeer :roll:
En de bedrijven in de buurt daar zijn dan ook gesloten :idea:
You may own the bike, but the bike possesses you.

melskeh

Luitjes spot er maar niet mee het is erg zat.  :oops:
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

HD4ever

Citaat van: "melskeh"Luitjes spot er maar niet mee het is erg zat.  :oops:

Tja, ik was er vanmorgen nog even. Binnen lijkt het nu een beetje op een sporthal. Zo leeg heb ik het nog nooit gezien. :(
Personeel en leiding zit er inderdaad erg mee in hun maag. Ze zijn tenslotte trots op hun mooie bedrijfje wat nu zo beroofd is.

Laten we hopen dat dit allemaal weer in orde komt en dat ze de daders in hun kraag grijpen. Zou toch graag zien dat die 18 brommers weer terug komen waar ze stonden. De klanten willen tenslotte de 2007 bikes bij de dealer zien en proefrijden, en niet op internet of in een folder zien staan.

gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joepie1958

Ik heb nog ergens gelezen (bron onbekend, want kan het niet meer terugvinden) dat ze pas geleden in Amsterdam een of meerdere figuren hadden opgepakt ivm diefstallen van H.D's, bij diverse invallen had men 10 H.D.'s teruggevonden. :oops:
Dit was echter al gebeurd voordat men in Sittard binnenwandelde :(
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.