het beste idee van Limburg

Gestart door DeWitte, 16 november, 2010, 20:22:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

laat hier je proefballonnetjes voor 2011 gerust op :yes6rs:

idee voor de nieuwjaarsborrel, ietwat actief bezig te zijn vooraleer te gaan kujen en zoepe? Toeren, Bowlen, Paint-bal, Priespoppe op ing houte koe etc?
na?  :dunno: :naughty:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ideeën ben ik slecht in wat dit betreft. Meedoen kan ik als de beste!  :mrgreen:

SuzukiLimburg

Nieuwjaarsborrel zijn al wel wat ideeën over.
Iedereen vond het vorig jaar in ieder geval geslaagd om te gaan uit eten en daarna ergens ene te gaan drinken.

Ik wil deze keer wel eens bij de Griek in Valkenburg gaan vragen hoeveel Hell's Angels ze tegelijk aankunnen.
Zal dan wat mij betreft ergens begin januari worden. Moeten we alleen even kijken hoeveel mensen mee willen en of iedereen Grieks lekker vind.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Als jij het wil regelen deze keer Rik, prima :cool:

griek :worship-cool:

maar mss vooraf wat gaan doen samen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Dwars bedoelt meer een activiteit zoals byvoorbeeld karten of bowlen of weet ik wat....toch ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

bowlen is altijd leuk kun je evt ook in valkenburg doen voor het eten
je kunt ook de grotten in gaan op de neerhem kun je crossen door het gangenstelsel of abseilen
KTM SMT 2011

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Gassie op 17 november, 2010, 21:07:26
bowlen is altijd leuk kun je evt ook in valkenburg doen voor het eten
je kunt ook de grotten in gaan op de neerhem kun je crossen door het gangenstelsel of abseilen

ja met de mountainbike wa? :cool: is toch daar bij die rotonde waar je linksaf gaat ri sibbe? weet iemand wat dat kost p.p.?
en dan een vorkje prikken en zoepe in valkenburg zelf? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Citaat van: Dwars® op 17 november, 2010, 18:48:42
Als jij het wil regelen deze keer RICK, prima :cool:

griek :worship-cool:

maar mss vooraf wat gaan doen samen?

Pfff...ik wist al niet hoe ik dit moest interpreteren. Ik denk die Dwars probeert me te versieren.  :mrgreen:

Vooraf ook nog wat gaan doen klinkt als een goed idee, maar gezien de gemiddelde forummer moet het misschien niet al te intensief/sportief zijn.  :-X Karten is wel leuk, bowlen is altijd gezellig met een paar pinten erbij, beugelen is ook humor.
In de grotten kun je van alles doen, maar het is wel nogal prijzig in mijn ogen. http://www.aspadventure.nl Ik bedoel 25 Euro voor anderhalf uur fietsen en dan moet ik ook nog zelf trappen!

Als er nog meer goede ideeën zijn ventileer ze dan gerust, misschien kunnen we een pol opzetten zodat we kunnen stemmen op het beste idee.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Heej Rick, al een idee voor de nieuwjaarsborrel/etentje ? De griek is idd wel een lekker idee..maar vooraf de activiteit ? wat ?
Ik moet me helaas onttrekken van enige organisatie voor de nieuwjaarsborrel....ik wil en ga wel mee...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Ik wil het best organiseren, maar is er wel animo voor want ik hoor of zie hier weinig.
Jij zou toch navragen voor het een of het ander. Is dat niets geworden?

Ik zeg eerst bowlen met een paar pinten erbij en dan lekker grieken met een paar pinten erbij en dan even naborrelen met een paar pinten erbij  :yes6rs: (pinten mogen ook vervangen worden door Cola of andere dranken)

Alleen even kijken voor een datum waarop we het willen organiseren. Bijvoorbeeld 15 januari?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

ik voor het idee bowlen grieken en dan pinten
KTM SMT 2011

DeWitte

15 jan pinten/bowlen/grieken/pinten  :worship-cool:

waar?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 18 december, 2010, 22:57:03
Jij zou toch navragen voor het een of het ander. Is dat niets geworden?

idd...niks geworden ivm de prijs, was veelste duur p.p. En natuurlijk de animo...was va 25 personen en minder als 40 personen was er een toeslag p.p....en dan werd het te duur.. En andere ideeën heb ik ff niet voor in de wintermaanden..

De 15e Bowlen,Grieken en dan nog ff "zoepe" vind ik oke..al sla ik het bowlen over of ga wel mee maar bowl niet mee...

Kom op jongens en meisjes, meld je ff aan dan kan het geregeld/gereserveerd worden..  :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009