Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WhomBom

Citaat van: Motzippaldy op 22 januari, 2008, 20:50:45
Citaat van: Dwars® op 22 januari, 2008, 19:59:51
da's de schrik van Jullepe  :yes6rs: Atrium ZH  :mrgreen:

Gulpen en omstreken  :mrgreen: atrium ben ik pas eeen keertje geweest  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

In het AZM kon je precies zien wat mijn looproute was en waar ik gezeten heb :lol: Ik ben met de crossbroek daarheen gegaan, daar hong genoeg aan om een plantenbak te vullen :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Owkee... het was dat er 2 remschijven bij zijn, dus ik denk bied eens wat... en dan heb ik het kreng ook nog :shock:









Maandag eens met PVM bellen of die ze kunnen controleren, zwart spuiten en PVM stickers er op plakken. Anders komt ie er niet in :onderplak:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

Citaat van: Herr Tod op 23 januari, 2008, 00:29:34
In het AZM kon je precies zien wat mijn looproute was en waar ik gezeten heb :lol: Ik ben met de crossbroek daarheen gegaan, daar hong genoeg aan om een plantenbak te vullen :mrgreen:


Tod als je het nou eens goed doet kun je mijn vriendin ook nog eens tegen komen die werkt bij herstelzorg azm in maastricht hahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Hakinnen

alez...

als je nu nog es in het AZM komt..
weet ik veel ..controle of zo ..
neem die mag velg ff mee.. kan die ff in de rontgen.

Herr Tod

:lol: Over 3 weken weer. Tja die velg... ik weet het niet. Die dame wat ik aan de telefoon had van PVM zei ook al dat het gevaarlijk kan zijn om met een 3 spaaks velg op straat te gaan boenderen. Ik zie mezelf al gaan voluit remmend vanaf het rechte stuk in het bos... krak... einde verhaal en kruisje dr bij :shock: Denk dat ik beter af ben met een GSXR 1000 K6/K7 velg, maar die zijn ook al zo dun, ook maar 3 spaaks. Twijfel twijfel :roll: Of Ducati, maar waar vind ik een bijpassende achtervelg... RS 250 of zo lijkt er wel op maar dan ga ik Italianen met Jappen kruisen, dat is veel werk :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Wat is hier fout aan? :-X



Zo.... das weer een mooi gewricht, lived to die another day :mrgreen:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

zit ook niet veel in jou  :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Toledo

Je hebt haar in de borst i.p.v erop ?
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

@Nippon

ze zijn 't spiraaltje kwijt   :shock:


:rofl: :rofl: :rofl:

Mounty

je moet wel wat meer eten joh.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik was gisteren weer wat rond aan het lopen bij Motoshop Margraten en opeens had ik 't... tijd voor een nieuwe helm. De vorige is alweer dik 3 jaar oud en heeft er een 65000 km op zitten.

Een mat witte (Titan heet dat officieel) Shark RSI :cool:







Deze is stiller en heeft een betere stroomlijn dan de HJC FG-14. De HJC begon vanaf 140 een beetje te duwen maar de Shark helemaal niet, ik kan ook gewoon mn hoofd draaien zonder enige weerstand te voelen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Is dat winter helm voor gebruik onder vries punt  :mrgreen:



Mooie helm jong  :worship-cool:
Proud on the South  

Joep

Sjoone poserhelm  :cool:

Esse wils kinse ouch nog ein blauw sjpeegel vizier vanmich koupe, is nuuj want ich hat d'r versjillende gekoch om te kieke waat 't netste waas  :lol: