the challenge? or clash of the fools

Gestart door Bakkertjedeeg, 14 mei, 2006, 07:39:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Van Buitenlust naar Vijlen, omdraaien en terug, dat is de route :twisted: Die kleine hairpins zijn 'mofa' only :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

na dames :?  :twisted: slecht weer, slecht wegdek, slechte bereikbaarheid, Mofa-hairpins: :?  

na und???? :lol:

mja ik heb dat met circuits :wink: heeft me nooit getrokken, boezemd me eerder beetje angst in :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Wedstrijdje met een Sm in het vijlenerbos ? Ik zou mijn vingers er niet aan branden. SM is imo zwaar in het voordeel op dit parcours.

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Wedstrijdje met een Sm in het vijlenerbos ? Ik zou mijn vingers er niet aan branden. SM is imo zwaar in het voordeel op dit parcours.

tis Schmetzke maar :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"Wedstrijdje met een Sm in het vijlenerbos ? Ik zou mijn vingers er niet aan branden. SM is imo zwaar in het voordeel op dit parcours.

tis Schmetzke maar :mrgreen:

bovendien rijdt ie als e oud wijf op da 400tje :mrgreen:


:wink:

Busaberke

:laughing49so:  Motzypaldy's R1 replica......... :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"Wedstrijdje met een Sm in het vijlenerbos ? Ik zou mijn vingers er niet aan branden. SM is imo zwaar in het voordeel op dit parcours.

tis Schmetzke maar :mrgreen:

bovendien rijdt ie als e oud wijf op da 400tje :mrgreen:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Busaberke":laughing49so:  Motzypaldy's R1 replica......... :rofl:

8)

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"
Dat was waarschijnlijk een andere Motzy want ik ben nog nooit zoek gereden door iemand op een SM en ik weet dat ik meerdere SM rijders in het bos voor, door en na de bocht heb ingehaald .Motzy vind zichzelf een gemiddelde rijder en hoe jij rijdt interesseer me niet als je waarheid spreekt dus ik kan me niet herinneren dat ik jou houd ()bijna) met me R1  :wink:

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Ik kan me eerlijk gezegt niet herinneren dat je me een keer voorbij hebt gestoken met de R1???

Of moet ik wat pilletjes gaan halen tegen alzheimer?  :?

Schmetzke

Oh en voor de rest.. veel te veel in dat topic hier.

Jullie vinden het trouwens niet erg als ik met de Husq kom?  :lol:

Of beschik ik dan over teveel vermogen  :rofl:

En natuurlijk doen we het kleine rondje, dus incl hairpins  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Herr Tod

Citaat van: "Schmetzke"Jullie vinden het trouwens niet erg als ik met de Husq kom?  :lol:

Of beschik ik dan over teveel vermogen  :rofl:

Op zich lijkt me dat wel eerlijk, immers zo'n groot ego vangt enorm veel wind :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"immers zo'n groot ego vangt enorm veel wind :wink:

Zoveel mensen, zoveel meningen (gelukkig)  :wink:  :wink:

Joepie1958

kom op Schmetzke, laat ze maar een poepie ruiken :shock:
(al is het op het achterwiel) :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Schmetzke"Jullie vinden het trouwens niet erg als ik met de Husq kom?  :lol:

Of beschik ik dan over teveel vermogen  :rofl:

Op zich lijkt me dat wel eerlijk, immers zo'n groot ego vangt enorm veel wind :wink:


:laughing49so:  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Hier wordt al goed met modder gegooid!!! :thumbsup:  :thumbsup:

Ik ga in dit bochje zitten. En ik neem mee:

Stoeltje
Koffie
Krakelingen
Fototoestel

BTW: let maar niet op die gozer op die motor. Damn. Dat ziet er echt niet uit.... Eerste jaar SS.. :oops:  :oops:  :oops: