Pocketbik'en met MFL @ 10 juni te Hasselt

Gestart door Bakkertjedeeg, 14 mei, 2006, 10:57:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Yep, was weer leuk. :wink: Was der wel warm aan in het leren vel. Karten was ook fun en heb weer een paar nieuwe gezichten gezien.

QuattroFrits

Citaat van: "Bakkertjedeeg"en heb weer een paar nieuwe gezichten gezien.



:roll: Hoezo, hebben enkele leden hun gezicht laten verbouwen???. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Citaat van: "Dwars":shock: wie was die streep op de baan? :shock: jezus die Bakkertje is nog sneller dan de vorige keer :wink: ziet er net uit alsof superman een rondje gemaakt heeft......

:rofl:

WhomBom

Volgende keer probeer ik er zeker weer bij te zijn, zag echt lollig uit op die mini's  8)  en n kabaaaal dat die dingskes maken.... :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Motzippaldy

Citaat van: "Motzippaldy"Enkele foto's heb ik per ongeluk gewist  :banghead4rv:   :evil:

:twisted:



Proud on the South  

miss sv

Volgens mij is jullie laatste keer pocketbiken weer enkele maanden geleden. Als jullie nog eens gaan, ik ga mee!

WhomBom

ja, hoe ziet het uit, wanneer is er weer een pocket-bike-treffen?
:?:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"ja, hoe ziet het uit, wanneer is er weer een pocket-bike-treffen?
:?:

prik gewoon een datum (ne zaterdagmiddag of zo, zeg nou maar wat)  :wink: mss dat Miss Sv de Honneurs met reserveren voor haar rekening wil nemen en klaar....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

We kunnen ook een keer in Eupen gaan met de eigen fietskes !
Elke woesdag open !
Maar Hasselt is voor mij ook goed , count me inn.!

miss sv

Pochetbiken in Hasselt kan op di-, wo- en za.avond. Dat laatste is mijn voorkeur. Ik heb geen eigen pb.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

goed idee Dwars.

denk aleen niet dat ze zo blij zijn drmee als je dat doet  8)  8)
living the life the way it comes