Hoofdmenu

TomTom route's

Gestart door Gummi-Kuh, 14 mei, 2006, 12:15:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mounty

binnenkort een dagje vrij inplannen en gaan....mag je me de route ff mailen..adres heb je nog ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gummi-Kuh

Citaat van: "FZ_Ron"binnenkort een dagje vrij inplannen en gaan....mag je me de route ff mailen..adres heb je nog ?

Ron, check your mail.
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Busaberke

Citaat van: "Gummi-Kuh"
You've got mail

thanx!  8)

Ik heb dezelfde Mio, maar nog nooit op de motor gebruikt. Ik ga eens bij mediamarkt kijken of ze die houder nog leveren.

Toen ik jouw bestandje opende, startte één of ander POI hulpprogrammatje (wat ik ooit eens geinstaleerd had om de flitskasten te kunnen installeren). Het lijkt er op dat je daar ook routes mee kunt uitzetten.
Hoe doe jij dat?
De functie in TT om routes uit te zetten vind ik n.l. niet echt gebruikersvriendelijk.  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gummi-Kuh

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Gummi-Kuh"
You've got mail

thanx!  8)

Ik heb dezelfde Mio, maar nog nooit op de motor gebruikt. Ik ga eens bij mediamarkt kijken of ze die houder nog leveren.

Toen ik jouw bestandje opende, startte één of ander POI hulpprogrammatje (wat ik ooit eens geinstaleerd had om de flitskasten te kunnen installeren). Het lijkt er op dat je daar ook routes mee kunt uitzetten.
Hoe doe jij dat?
De functie in TT om routes uit te zetten vind ik n.l. niet echt gebruikersvriendelijk.  :?

Ik vind het juist wel fijn om in TT in mijn beeldscherm een route uittezetten al heb ik er wel altijd een Michelin kaart ernaast liggen maw ik kijk eerst naar de mooie weggetjes op mijn Michelinkaart en zet vervolgens iedere keer een waypoint neer in TT.

Het progje wat geopend wordt bij jou is waarschijnlijk een poi-editor idd om flitskasten te bewerken.

De houder hebben ze nog bij de MM te M'tricht, ik heb ze (2) daar van de week nog zien hangen afd. pda/nav.(9.99).
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Busaberke

Citaat van: "Gummi-Kuh"
De houder hebben ze nog bij de MM te M'tricht, ik heb ze (2) daar van de week nog zien hangen afd. pda/nav.(9.99).

ah ...... morgen is d'r eentje van mij!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Gummi-Kuh

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Gummi-Kuh"
De houder hebben ze nog bij de MM te M'tricht, ik heb ze (2) daar van de week nog zien hangen afd. pda/nav.(9.99).

ah ...... morgen is d'r eentje van mij!  :wink:

Deze houder wordt verkocht als Mio acc. voor de 269-serie maar dat maakt niks uit want de adapter is universeel...
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Mounty

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Gummi-Kuh"
De houder hebben ze nog bij de MM te M'tricht, ik heb ze (2) daar van de week nog zien hangen afd. pda/nav.(9.99).

ah ...... morgen is d'r eentje van mij!  :wink:

mm me 2...ik ga ook eentje halen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Citaat van: "FZ_Ron"binnenkort een dagje vrij inplannen en gaan....mag je me de route ff mailen..adres heb je nog ?

Ron, check your mail.

thanks..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Pooltje

Gewoon ff ter info.

Ik rijd sedert enkele jaren met TomTom.
Onlangs wat leuks ontdekt.

Je kunt Garmin-routes via Internet downloaden. (bv. via www.gpstracks.nl)
Leest 'm in met MapSource (V7) en sla hem vervolgens op als .gpx file.
Met een ITN converter omzetten naar .itn.

Dit geldt overigens ook voor routes die je met MicroSoft Autoroute hebt gemaakt.

Je kunt nu je reisplan in TomTom inlezen en hoppaaa....rijden maar.

De link naar "Onroute" die ik daarvoor had werkt volgens mij niet meer.
Indien je ITN-converter niet meer kunt vinden, laat me maar iets weten dan mail ik het.
Na wrijving komt glans".

melskeh

Citaat van: "Pooltje".....
Je kunt Garmin-routes via Internet downloaden. (bv. via www.gpstracks.nl)
Leest 'm in met MapSource (V7) en sla hem vervolgens op als .gpx file.
Met een ITN converter omzetten naar .itn.

Dit geldt overigens ook voor routes die je met MicroSoft Autoroute hebt gemaakt.

Je kunt nu je reisplan in TomTom inlezen en hoppaaa....rijden maar.

De link naar "Onroute" die ik daarvoor had werkt volgens mij niet meer.
Indien je ITN-converter niet meer kunt vinden, laat me maar iets weten dan mail ik het.

Heb je dan geen problemen met het aantal tussen punten. Deze mogen maar 45 stuks zijn in de Tom Tom of niet ???
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

Mounty

Citaat van: "melskeh"
Citaat van: "Pooltje".....
Je kunt Garmin-routes via Internet downloaden. (bv. via www.gpstracks.nl)
Leest 'm in met MapSource (V7) en sla hem vervolgens op als .gpx file.
Met een ITN converter omzetten naar .itn.

Dit geldt overigens ook voor routes die je met MicroSoft Autoroute hebt gemaakt.

Je kunt nu je reisplan in TomTom inlezen en hoppaaa....rijden maar.

De link naar "Onroute" die ik daarvoor had werkt volgens mij niet meer.
Indien je ITN-converter niet meer kunt vinden, laat me maar iets weten dan mail ik het.

Heb je dan geen problemen met het aantal tussen punten. Deze mogen maar 45 stuks zijn in de Tom Tom of niet ???

Ja..tomtom kan maar een beperkt aantal punten aan..daarom niet echt geschikt om grote route's uit te zetten..ben erooit uren mee bezig geweest om een route aan te passen voor de tomtom..maar nooit afgemaakt. Nu gebruik ik de Zon en de ANWB om ergens te komen met motorrijden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Citaat van: "Richard K."

meer detail:


Richard, heb je deze nog gereden? is het wat  ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Richard K.

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Richard K."

meer detail:

Richard, heb je deze nog gereden? is het wat  ?

is alweer n tijdje geleden. Heb hem niet helemaal op deze manier gereden, want was me wat te lang.  In totaal met aan en afrit meer dan 400 km denk ik. Was me te lang voor n zondagmiddag  :oops:

Maar is wel leuk om te rijden als je een hele dag onderweg wilt zijn. Ik ken de meeste delen van de route wel van andere toertochten.
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

jokiair

Hoi als de itn file nog te versturen is hou ik me aanbevolen.

groet Jos
Als het je niet kan schelen waar je bent, ben je niet verdwaald.

Varadero3005

Citaat van: Pooltje op 10 september, 2006, 11:01:11
Gewoon ff ter info.

Ik rijd sedert enkele jaren met TomTom.
Onlangs wat leuks ontdekt.

Je kunt Garmin-routes via Internet downloaden. (bv. via www.gpstracks.nl)
Leest 'm in met MapSource (V7) en sla hem vervolgens op als .gpx file.
Met een ITN converter omzetten naar .itn.

Dit geldt overigens ook voor routes die je met MicroSoft Autoroute hebt gemaakt.

Je kunt nu je reisplan in TomTom inlezen en hoppaaa....rijden maar.

De link naar "Onroute" die ik daarvoor had werkt volgens mij niet meer.
Indien je ITN-converter niet meer kunt vinden, laat me maar iets weten dan mail ik het.


Routes zullen (uit ervaring) nooit hetzelfde zijn. Rij dezelfde route maar is met een garmin en je zult zien dat tomtom zich constant verslikt. Als je alleen rijdt merk je dat waarschijnlijk niet. Garmin is gewoon top en niet vergelijkbaar met TT