Echt geen toerrit op 17 mei

Gestart door DeWitte, 15 mei, 2006, 20:46:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Waarschijnlijk wel, maar dan wel met de originele pijpjes.

Karin

Mooi, kunnen wij je nieuwe bike aanschouwen....euh bewonderen  :wink:

Herr Tod

Als we door Hammer rijden kom ik ook :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Karin

Euh...ligt dat ook in Duitsland?...haha, voor jou maken we anders wel een omweggetje, met veel mooie bochten  :wink:

Herr Tod

Heh... dat ligt daar ergens ja, kan me herinneren dat ik dat een leuk stukje vond. Als we daar doorheen rijden weten we in ieder geval dat we leuke bochten hebben gehad en nog krijgen. De vorige keer vond ik ietwat eentonig, na?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Dus wie mee gaat:

Dwars
Schmetzke
Karin
Desmo-Devil
Herr Tod

NrGizer?
Nicole?

Endurodemper zit eronder. 20 kg zwaarder en 10 pk minder. Nu is het echt een brommer  :roll:

Karin

Citaat van: "Schmetzke"Endurodemper zit eronder. 20 kg zwaarder en 10 pk minder. Nu is het echt een brommer  :roll:

Hij heeft dus nu de baard in de keel ....

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Heh... dat ligt daar ergens ja, kan me herinneren dat ik dat een leuk stukje vond. Als we daar doorheen rijden weten we in ieder geval dat we leuke bochten hebben gehad en nog krijgen. De vorige keer vond ik ietwat eentonig, na?

wat eentonig ? weet jij de weg ?? dan mag jij voorop 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Eentonig? Klinkt niet goed  :shock:  :?

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"
Denk dat je eens moet testrijden op een moderne SM  :wink:

Wanneer spreken we af. :?:  8)

B-Witch

heel misschien ga ik morgen wel mee.
Als ik op tijd kan zijn, en het hier met de kids geregeld krijg.





anders ga ik in mijn uppie een rondje doen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Proud on the South  

B-Witch

Ik ga zelf in mijn uppie een rondje rijden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Dus wie mee gaat:

Dwars
Schmetzke
Karin
Herr Tod

NrGizer?


iig 18.15uur achter de Shell (vlakvoor grensovergang bocholtz-aken) op de parkeerplaats :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away