racen met een Paso!?

Gestart door Hakinnen, 16 mei, 2006, 22:40:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

ich hub h'm letst al uns euver ut kuntje geaaid :thumbsup: lekker schjeuriezer 8)
Smells like rubber

Hakinnen

hoppa...  :+

gooi remmuh, gooi vearing, de knee oetsteike, supercorsa's of MPP2CT?  pffff  .....my ass.
geweun 230kilo  21joar oud iezer "duukboot" op 16 inch metzeler tourbendjes door de bocht sleuruh..




geweun vare maan.. hahahaha..es ver maar lol hubbuh he  ;)

Herr Tod

:worship-cool:

Ik heb de GSX 750 nog eens uit de garage gehaald vandaag, ook met zo'n frikandel kun je (quasi) driften :yes6rs:

Blijft leuk he, racen met iets wat niet gemaakt is om te racen :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

#63
Ziet er goed uit Hakki.
Je was toch niet ook in Francorchamps afgelopen zaterdag ?
Ik heb voor de eerste keer gereden daar , wat een supergaaf circuit.
Ik hoorde trouwens nog jou naam noemen ergens in een pitbox, ze hadden het over je
supermono project. :worship-cool:

Hakinnen

Citaat van: Desmo-devil op 24 april, 2008, 07:03:38
Ziet er goed uit Hakki.
Je was toch niet ook in Francorchamps afgelopen zaterdag ?
Ik heb voor de eerste keer gereden daar , wat een supergaaf circuit.
Ik hoorde trouwens nog jou naam noemen ergens in een pitbox, ze hadden het over je
supermono project. :worship-cool:


nuh..ik was niet op spa-franco tijdens de ducati dag.. enige dat ik hier heb staan dat snel genoeg is voor spa is ...ne riesbrenner.

hahaha..meen je niet...pitboxtalk over den "stamperke" ..cool..zullen wel gasten zijn geweest die ook op croix waren dan...had den "stamper" mee toen en heb er een sessie mee rondgetufd tussen de 1098's..hahahaha..en den "stamperke" kon heel laat remmen omdat ie niks weegt..hadden die 1098 piloten met hun brembo monoblocs  niet op gerekend daar...dat er een 400cc eencilinderke langs komt zeilen bij het aanremmen..was wel tof

sjiek hoor desmodude..
op spa geweest met de 900.
tof he..kijk maar uit..voor je het weet staat er een circuitfiets in je garage..tis verslavend als je het eenmaal geproeft hebt..zeker op spa.

mzzl

stefan

Desmo-devil

Yep, heb al boze plannen voor een circuitfietske !

DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 19 april, 2008, 10:26:53
hoppa...  :+

gooi remmuh, gooi vearing, de knee oetsteike, supercorsa's of MPP2CT?  pffff  .....my ass.
geweun 230kilo  21joar oud iezer "duukboot" op 16 inch metzeler tourbendjes door de bocht sleuruh..




geweun vare maan.. hahahaha..es ver maar lol hubbuh he  ;)

dat sjtimt ouwe :cool:, me zoene paso is mich toch ee vleddig gebakje, dea vong ich al hendig leliek wie die nuuj oet koame :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

wie die nuuj oetkaome zoot Dwars nog op den driewieler. :yes6rs:

DeWitte

danke veur ut compliment, mer dach ut neet.  ;)

me ut blief ee lelik hok :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 25 april, 2008, 07:01:09
danke veur ut compliment, mer dach ut neet.  ;)

me ut blief ee lelik hok :yes6rs:

sjuus..
miljaar..wie die nuuj waore haj ich aug miene eesjte moto..boh..lang geleje

alez..joa, die zin lelik..wat e fritekotte..maar ze hubbuh waal "style"  en ze zin cool.

DeWitte

ouw dinger/motoren EN (veural) mansluuj zin uber-cool  :yes6rs:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

deze mag wel dicht
de u96 is inmiddels overleden en naar de eeuwige duikboot jachtvelden..


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away