VRO 1

Gestart door Biker Mouse, 22 mei, 2006, 10:59:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Biker Mouse

Jawel, na lang aarzelen, begin ik komend weekend dan toch aan een VRO training. :mrgreen:

'k Heb lang getwijfeld, omdat ik vraagtekens zet(te) bij het nut van een dergelijke training, maar na enkele mensen 'gesproken' te hebben, heb ik voor mezelf de knoop doorgehakt en besloten dat ik ze gewoon alle drie ga doen. Niet allemaal in één jaar, maar een beetje verspreid. Ik hoop in ieder geval dat mijn rijstijl door deze traingingen te volgen verbetert en daarmee het plezier in het rijden ook toeneemt.

Na het weekend zal ik wel een verslagje posten van wat ik er van vond.

Biker Mouse ziet nu pas dat ie de tijdzone niet goed heeft staan  :oops:
Biker Mouse vraagt zich af of de tijd van de webserver wel klopt... GMT +2 :?

DeWitte

leuk en leerzaam :wink: zelf al 4x gedaan
je wordt er echt niet dommer van, integendeel.

veel plezier alvast. bij wie doe je die training??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Biker Mouse

@KNMV op de kazerne in Oirschot

Karin

Citaat van: "Dwars"leuk en leerzaam :wink: zelf al 4x gedaan
je wordt er echt niet dommer van, integendeel.

veel plezier alvast. bij wie doe je die training??

:stupid:

Desmo-devil

Absoluut een aanrader voor iedereen die op een motor zit.
Ik heb die van mij een jaar of 10 geleden gedaan en sommige dingen zijn me altijd bij gebleven. Ik denk er aan om binnenkort weer eens te gaan als opfrissertje.

Joepie1958

Dat (of nog uitgebreider) zouden we eigenlijk allemaal geregeld moeten doen :lol:  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: "Biker Mouse"@KNMV op de kazerne in Oirschot

mooie nieuwe baan  8)  althans in 2003

en 't vreten is wel te doen  :wink:

TTigertje

Altijd 'n mooie opsteker.... :thumbsup:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Biker Mouse

Op motor-forum.nl wordt gezegd dat de baan minder stroef is dan die van het PVI. Maar ik geloof niet dat ik me daar zorgen om maak; 'k ben immers nog lang geen Rossi :angel:
Het zou natuurlijk wel een reden kunnen zijn waarom KNMV geen VRO2 / VRO 3 in Oirschot geeft...

B-Witch

Lijkt mij een heel goede aanvulling op hetgeen dat je al kent.
trouwens met zo'n certificaat krijg je bij sommige verzekeraars ook nog eens een extra korting op de premie, leuk toch een leuk leerzaam dagje en dan er ook nog eens een financieel voordeel(tje) van hebben.

Ik ben iig van plan om die training ook te doen, maar dan via mijn Nichtje van Schepers Motoren.
Zij organiseren deze cursus ook.
Deze wordt dan gegeven in een groepje van 4,door een instructeur die deze cursussen ook beroepsmatig geeft. (dus officieel certificaat)
Kosten zou ik niet weten, maar ik ga het ff navragen, en kom er op terug. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

May Day

Klinkt als RMT
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

Via onze MFL sponsor THAT valt deze afspraak ook te maken: Roger is buiten reisorganisator motorrijschoolhouder en KNMV kern-instructeur.  8)  

Bijkomend voordeel dat het vrij lokaal georganiseerd kan worden en uiteraard met korting speciaal voor MFL-ers :wink:  referenties: Hayasjeelski, Herr Tod en TT tigertje afgelopen jaar.  :wink:

interesse??? :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Interesse is er zeker :!:
:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:D Klinkt niet slecht Hub, laat maar wat horen en misschien verdiend onze sponsor dan ook eens wat aan ons. :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Ga ik wel met je mee Frits :lol:
wordt het nog gezellig ook :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.