Het heeft even geduurd, maar met zo'n lekker weer had ik eerlijk gezegd geen zin om achter de pc te kruipen...
Anyway... wat vond ik van de VRO1 op Oirschot.
Hoewel het een dag was waarop ik vooral veel dingen herhaald zag worden die ik tijdens de rijlessen geleerd heb, ben ik er nu helemaal van overtuigd dat een training als deze eigenlijk onontbeerlijk is. Naast de standaard zaken als keren op de weg, slalom, remproef bij 50,60,70 km/u, uitwijken bij dat soort snelheden, over een houten balk en een autoband heenrijden, remmen op vervuilt wegdek etc. is vooral ook de mentale training die aan de orde komt interessant en in mijn ogen echt nuttig.
De dag zelf was overigens minder mooi; tot een uur of 4 's middags heeft het de hele tijd wat gemiezerd (motregen), maar na 4 uur brak het noodweer pas echt los... met bakken tegelijk kwam het water uit de hemel gevallen

Het is natuurlijk niet fijn, zo'n klote weer, maar ik heb wel ondervonden dat alle oefeningen gewoon doorgingen alsof er niets aan de hand was; nat of droog, een stoppie zit er altijd wel in! Ongeloofelijk hoeveel grip je nog hebt op nat (tot zeer nat) asfalt :!:
Eén ding weet ik zeker; volgend jaar ga ik zeker nog zo'n training doen. Misschien een VRO2 of wellicht een training van een andere opleider... Ook een circuit training wil ik zeker eens gaan doen.
Het speldje en de KNMV sticker hadden ze van mij wel mogen houden, maar zo'n boekje is altijd wel handig om nog eens door te bladeren.