Hoofdmenu

Nieuw Rubber

Gestart door Desmo-devil, 22 mei, 2006, 15:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

kijk dit zijn de contibanden voor het sportieve segment :wink:



contiforce:
Sportieve tourradiaalband voor dagelijks gebruik
Breed inzetbaar voor motoren van 125 tot 1200 ccm.
Uitstekende grip onder alle weersomstandigheden.
Snelle opwarmtijd door moderne compoundtechnologie.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding



Contiforce Roadattack:

0°-staalkoordband met de prestatiespectrum van een
sportband en de loopprestaties van een tourband.
Het moderne loopvlakcompound zorgt voor buitengewone grip onder droge en natte weersomstandigheden voor de moderne tourrijder die het gehele jaar door rijdt
Uitstekende rijeigenschappen en grote veiligheidsreserves in het grensbereik door middel van innovatieve karkasopbouw met 0°-technologie
Licht rijgedrag en afgewogen rijeigenschappen bij
verschillende omstandigheden door het MCD (Multi Curvature Design) van het bandprofiel




Contiforce Max:

Ideale sportband voor inzet op provinciale wegen
High-Elongation 0° staalkoordconstructie voor uitstekende stabiliteit bij hoge snelheden en precies gecontroleerd rijgedrag in het grensbereik.
Het slickachtige profieldesign heeft een groter contactoppervlak met de weg, vooral onder extreme hoeken.
Met recht waar voor je geld.
 



Conti Sport Attack:

Super sportieve straatband die zich ook thuisvoelt op het circuit.
0° staalkoordconstructie in voor- en achterband
garandeert extreme stabiliteit bij hoge
snelheden en geringe kickback neigingen
Uitstekende grip zowel bij droge als bij natte
weersomstandigheden en een korte opwarmperiode
door het ,,Black Chilli" mengsel
Uitstekende controle bij het remmen voor de
bochten
Transparant, breed grensbereik bij maximale
verkanting
Extravagant ,,New-Edge"-design van het
bandprofiel, passend bij de moderne sportmotoren
Super sportieve straatband die zich ook thuisvoelt op het circuit
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

KIjk hier hebben we tenminste iets aan.
Bedankt Suzuki girl

B-Witch

graag gedaan, en btw, die Contiforce van mij rijdt ook super!!! :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

idd goeie info...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Youp

vandaag een Pirelli Diablo 150/60ZR17 besteld als vervanging voor mijn gare Michelin Pilot Power :D



de rechter dus, de linker heb ik op het voorwiel liggen  :D
opeloos benzine verslaafd...

WhomBom

Ben gisteren eens de Michelin Pilot Activ's "voll rohr" gaan testen in de regen  :shock:  als je een regenband wil, is de Activ je man  :yes6rs:  op avantis 120 gehaald, voordat het "gas-dicht-voor-wegschuif" euvel weer begon. Ligt misschien ook aan de nieuwe achterschok dat ik ueberhaupt dat tempo gehaald heb op nat wegdek, op het droge ga ik normaal niet veel harder  :roll:  En, in de regen lukt zelfs een mini stoppie  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Youp

waar is dat avantis ergens?  :D

ik zoek ook nog een thuis circuit  :P
opeloos benzine verslaafd...

WhomBom

als je bij nijswiller de berg op rijdt, langs bocholtz, de autoweg naar heerlen. Krijg je dat 70 stuk waar ze flitsen, met stoplichten en al. Na het laatste stoplicht is autoweg, en daar neem je meteen de eerste afslag na de stoplichten. Rij je zo de rotonde op  :twisted:  meer is het ook niet, gewoon een grote rotonde. Ideaal voor test doeleinden e.d. maar voor een "thuiscircuit" zou ik toch de "epenerbaan" nemen  :twisted:

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Youp

Citaat van: "WhomBom"als je bij nijswiller de berg op rijdt, langs bocholtz, de autoweg naar heerlen. Krijg je dat 70 stuk waar ze flitsen, met stoplichten en al. Na het laatste stoplicht is autoweg, en daar neem je meteen de eerste afslag na de stoplichten. Rij je zo de rotonde op  :twisted:  meer is het ook niet, gewoon een grote rotonde. Ideaal voor test doeleinden e.d. maar voor een "thuiscircuit" zou ik toch de "epenerbaan" nemen  :twisted:


hmmz toch nog een beetje uit de buurt  :(  echter rondom epen kom ik wel vaker, mooie haarspelden en haakse bochten daar  8)
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Youp"
hmmz toch nog een beetje uit de buurt  :(  echter rondom epen kom ik wel vaker, mooie haarspelden en haakse bochten daar  8)

Daar ja, waar ik de 1 heb "getest"  :lol:

Youp

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Youp"
hmmz toch nog een beetje uit de buurt  :(  echter rondom epen kom ik wel vaker, mooie haarspelden en haakse bochten daar  8)

Daar ja, waar ik de 1 heb "getest"  :lol:

whahaha en nog steeds in z'n nopjes he!  8) ;)
opeloos benzine verslaafd...