Het grote leermomenten topic

Gestart door DeWitte, 17 mei, 2006, 20:52:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"me toenmalige vriendin praat nu nog niet ( 18 jaar geleden) met me

:shutup:  :shutup:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Een XT 500 aantrappen zonder naar het daarvoor bedoelde kijkglaasje te kijken. Vervolgens gelanceerd worden naar de andere kant van de motor, onder de op mij gevallen motor uitkruipen en met een gekneusde voet naar de dokter.

Rechts langs een file rijden die voor het stoplicht staat, de rechter voet aan de grond willen zetten en erachter komen dat aan die kant geen grond is maar een hele diepe goot. :shutup:

De Duc starten in de garage maar vergeten dat de uitlaatdempers er nog niet opzitten. Vlammen waren mooi, gehoorbeschadiging minder.

Karin

Citaat van: "Desmo-devil"
Rechts langs een file rijden die voor het stoplicht staat, de rechter voet aan de grond willen zetten en erachter komen dat aan die kant geen grond is maar een hele diepe goot. :shutup:

De Duc starten in de garage maar vergeten dat de uitlaatdempers er nog niet opzitten. Vlammen waren mooi, gehoorbeschadiging minder.

:rofl:

Desmo-devil

Citaat van: "Karin"Nooit in de voorrem knijpen als je inkeert  :roll:

Sorry maar wat is inkeren ?
Ben wel eens tot inkeer gekomen maar dat was meestal na een blunder  :lol:

Karin

Sorry, dat is weer slecht nederlands van mij  :oops:

Het gebeurde me toen ik de oprit wilde oprijden bij mij, en flink insturen (of is dat ook geen goed nederlands   :roll:  )en remmen ging niet gelijk  :?

B-Witch

Citaat van: "Karin"Sorry, dat is weer slecht nederlands van mij  :oops:

Het gebeurde me toen ik de oprit wilde oprijden bij mij, en flink insturen (of is dat ook geen goed nederlands   :roll:  )en remmen ging niet gelijk  :?


Daar was ik ook al eens achter gekomen Karin...een fout volgens mij die iedere (beginner) maakt.

En ja, als je wil wegrijden op een hellinkje, ga dat dan niet proberen met je handrem (je achterrem is geschikter) en  zet de motor dan eerst in zijn 1 :oops:  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Als je je voorwiel eruit hebt gehaald, kun je beter iets zwaars op het zadel leggen, of hem achter ergens aan vastbinden, als een plankje onder de voorvork te leggen.  :oops:  En op zusjes hoef je niet voor hulp te rekenen, als het arme paardje met zn uitlaat op de grond ligt.... je kunt beter meteen de mam roepen  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Citaat van: "Karin"Sorry, dat is weer slecht nederlands van mij  :oops:

Het gebeurde me toen ik de oprit wilde oprijden bij mij, en flink insturen (of is dat ook geen goed nederlands   :roll:  )en remmen ging niet gelijk  :?

Kijk nu heb je het optimaal gevisualiseerd. Helder.

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"je kunt beter meteen de mam roepen  :?


:shock:

:rofl:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Ga niet 's avonds laat in het donker scheuren op een bochtige weg met dikke bomen waar je toch niet zo goed de weg kent als je dacht.

Dan zou je namelijk wel eens uit de bocht kunnen vliegen tussen de bomen door!  :?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Karin

Citaat van: "WhomBom"... je kunt beter meteen de mam roepen  :?

Bij echte nood is er altijd maar eentje die je helpt  :wink:

WhomBom

Citaat van: "SuzukiLimburg"
Dan zou je namelijk wel eens uit de bocht kunnen vliegen tussen de bomen door!  :?

Als je wat veel drinkt met n brommer lukt dat ook best goed  :oops:
sta je opeens in een wei, en dan dringt pas tot je door wat er nu gebeurd was...
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke