#@#%$#@ kunnen godverdomme nergens meer vanaf blijven!!!

Gestart door The Dominator, 26 mei, 2006, 07:06:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

schijnt in Belgie: en daar stond de Busa geregistreerd, stervensduur te zijn :cry: zoals ie vanmiddag melde was het "rekening man" :?

en daar wor je ech nie vrolijk van :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

Citaat van: "Dwars"schijnt in Belgie: en daar stond de Busa geregistreerd, stervensduur te zijn :cry: zoals ie vanmiddag melde was het "rekening man" :?

en daar wor je ech nie vrolijk van :cry:

:shock: heb je het nu over de verzekering?

TTigertje

Poh  :shock:  daar gaan de vakantieduite....... :?
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Desmo-devil


Hakinnen

:evil:

GVD hey..

lees dit nu pas..

Alé, heb er onderhand geen woorden meer voor..de zoveelste..bahbah.

had herr sjeelski nog gemaild ik zijn "blingblingbusa brembokes" binnen had..

marcel..vindt het echt zwaar kl*te voor je..ik  van harte dat die Busa zijn "nieuwe eigenaar"zwaar te grazen neemt..

Gummi-Kuh

Fok Fok Fok,

Wordt zo langzamerhand een rage :twisted: ,teringleiers...

Lijkt erop dat ze je onderweg ergens opgemerkt hebben en gevolgd zijn.
Heb 3 weken hetzelfde meegemaakt bij mijn achterbuurman.Schoonzoon van hem komt met bike aanrijden en parkeert deze voor de deur.Een andere buurman ziet ook een auto iets verderop parkeren met 3 personen erin waarvan er 1 uitstapt en naar de motor loopt, vervolgens loopt deze persoon weer terug naar de auto en stapt na enkele seconden weer uit maar ditmaal met helm op zijn kop.Hij loopt regelrecht naar de motor toe en binnen 10 sec. hoppa weg....
Volgens de politie een methode die de laatste tijd in Z-Limburg vaak wordt toegepast :twisted: .
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

Citaat van: "Rookie"
Citaat van: "Dwars"schijnt in Belgie: en daar stond de Busa geregistreerd, stervensduur te zijn :cry: zoals ie vanmiddag melde was het "rekening man" :?

en daar wor je ech nie vrolijk van :cry:

:shock: heb je het nu over de verzekering?

yep  :yes6rs: helaas voor Marcel wel  :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen":evil:

GVD hey..

lees dit nu pas..

Alé, heb er onderhand geen woorden meer voor..de zoveelste..bahbah.

had herr sjeelski nog gemaild ik zijn "blingblingbusa brembokes" binnen had..

marcel..vindt het echt zwaar kl*te voor je..ik  van harte dat die Busa zijn "nieuwe eigenaar"zwaar te grazen neemt..

kmoet zeggen, was dr zellevers ook wel effe stil van.......

heb de hoop op terugvinden ook opgegeven en een mooi hoofdstuk (van op de kop af 4 jaar) afgesloten (was toch al bezig met hoofdstukken afsluiten, kon dit er ook nog bij)

dus hakki...... er is weer werk aan de winkel, Vstrompie afstellen......... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Cyclebase

Shit man, je durft je bike nergens meer neer te zetten.

In ieder geval succes met de nieuwe bike.
ILLEjaar dat ging hard .... maar deze gaat hardeR1

R-yen

:guns:

Misschien dat wanneer je de motor op onderstaande manier wegzet het wel opvalt als vreemden eraan zitten...


@Nippon

klote zoiets  :guns:  doodknuppelen die handel

ik neem aan dat toen je uit het raam keek  :shock: eerst hoopte dat je het verkeerde raam te pakken had .


tijd voor 'n nieuwe nickname DLsjeelski  :wink:

Rookie

Volgens mij moeten we toch eens een valletje opzetten om een paar van de k#@&%* te grazen te nemen.

QuattroFrits

Citaat van: "Rookie"Volgens mij moeten we toch eens een valletje opzetten om een paar van de k#@&%* te grazen te nemen.

Ben ik helemaal voor. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

May Day

Citaat van: "Schmetzke"
Op die gast (turk of marokaan) bedoel ik, niet op de Busa  :banghead4rv:
is dat nu weer nodig? Van mij mogen ze 380 zetten op mensen die ongefundeerde beschuldigingen richting bevolkingsgroepen uiten....
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober