BOS met DB-killers op Zolder ?

Gestart door karz, 29 mei, 2006, 13:46:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Ik moet je een beetje corrigeren... 8)  Die mensen die je van de baan af trekken zijn overheidsmensen. De organisatie zelf probeert de pijn te verzachten door nieuwe transponders uit te delen. Dit is echter beperkt!! Idd als je bij de 2 meetpunten kort opschakelt, dan komt het goed. Uitlaatgeluid is lang niet bepalend. De combinatie inlaat uitlaatgeluid is vaak het probleem. Neem nou de kwak van mij. Standaard een huge aanzuiggeluid. Bij vol gas wordt ik ervan geplukt met een bos KNMV demper. Ik probeer altijd met iemand anders erlangs te rijden. Indien niet, dan kort opschakelen. Zit ik in een flying lap, dan volle gas verder. Ik doe dan alsof ik de zwarte vlag niet zie en blijf gewoon doorrijden tijdens de sessie. Muahahaha. Overigens loopt er een rechtzaak tegen de staat. 95 DB is heden ten dage niet realistisch meer.

Nu moet ik jou een beetje corrigeren  :P  
Dit is wel realistisch, kijk maar op Assen daar mag je maar 88Db produceren. Hoe komt dit, heb laatst 'ns ff met de mannen van MSS gepraat en ook 'ns goed naar de situatie op de baan gekeken.
Op Zolder staan de meetpunten nog geen 4 meter van de kant af in de buitenbocht vlak voor het moment dat je het gas erop gooit.
Wanneer ze dit hetzelfde deden als op Assen en de paal op 12 meter afstand en 6 meter hoog, ( precieze afmetingen voorbehouden ) dan kon je op zolder gewoon met een full system open uitlaat zonder Db killer rijden  :twisted:

Op Zolder staan de palen realistisch ten opzichte van Assen, als je gaat kijken naar het aantal DB wat een motorfiets af fabriek produceert. Ik meen me te herinneren dat een R1 97,1 DB maakt. Dit is RDW goedgekeurd. Als de grens op Zolder zou worden opgeschroeft naar dit getal, dan zullen er niet veel brommers meer eraf worden geplukt.

Ik snap jouw punt wel, maar die mensen van MSS zeiden ook dat de palen te dicht op de baan stonden en dat hadden ze te danken aan de groene mensen van belgiƫ, maar wanneer je dit afweegt dan hebben ze het in Assen toch goed voor mekaar, gezien je daar minder Db's mag maken toch nog met een normale fiets kunt rijden.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

karz

Misschien ben ik een beetje para , maareh mijn koppelingshendeluiteinde is afgebroken (het bolletje zeg maar) , ik vind het zelf wel prettig rijden dus ik heb dat altijd zo laten zitten.

Geeft dat nog problemen als je het circuit op wil ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

NrGiZeR

Citaat van: "karz"Misschien ben ik een beetje para , maareh mijn koppelingshendeluiteinde is afgebroken (het bolletje zeg maar) , ik vind het zelf wel prettig rijden dus ik heb dat altijd zo laten zitten.

Geeft dat nog problemen als je het circuit op wil ?

Ligt eraan waar, op zolder kom je er niet mee door de technische keuring, is nl gevaarlijk zeggen ze dan, scherpe delen.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dat prettiger rijden vind dan met bolletje.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Herr Tod

Rond afslijpen dan maar :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "karz"Misschien ben ik een beetje para , maareh mijn koppelingshendeluiteinde is afgebroken (het bolletje zeg maar) , ik vind het zelf wel prettig rijden dus ik heb dat altijd zo laten zitten.

Geeft dat nog problemen als je het circuit op wil ?

Ligt eraan waar, op zolder kom je er niet mee door de technische keuring, is nl gevaarlijk zeggen ze dan, scherpe delen.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dat prettiger rijden vind dan met bolletje.
Niet prettiger dan met bolletje. maar niet onprettig genoeg om er een nieuwe hendel op te zetten.
;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: "NrGiZeR"
Ligt eraan waar, op zolder kom je er niet mee door de technische keuring, is nl gevaarlijk zeggen ze dan, scherpe delen.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dat prettiger rijden vind dan met bolletje.

da's geen technische keuring!
dat is een schuine blik die op de motoren geworpen wordt !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009