Hoofdmenu

Hellup ToolBox ;-)

Gestart door DeWitte, 25 mei, 2006, 20:34:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Ben niet zo'n sleutelaar en als ik wat doe dan gebruik ik dat wat ik net vind in mijn rommelkist  :lol: waarschijnlijk van banenstaal etc gemaakt. althans merkloos. Ik help me ermee iig :wink: met hamer of beitel kom je een aardig eind en desnoods leen het wel bij de buurman :mrgreen:

maar eeuh wat is nou eigenlijk het beste gereedschap : kinzo? Hazet? Gedore? Snap-on?? of wat van de gamma  :?:  :?:

is dit wa :rofl:



nee ff serieus, wat is het beste om mee te sleutelen?? vraag ik dat voor me verjaardag :wink: Dwars gaat professioneel doen :rofl:

Hazet??


snapon



na :?:  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Gedore of Snap-On. Wat je ook doet, onder geen enkele voorwaarde iets van Würth kopen. "Würth, ik koop ROTZOOI" :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


@Nippon

kep m'n wagen vol Gedore en makita  :thumbsup:
belzer/hazet/snap-on is ook wel oké


de rest is lauwezeik

Hakinnen

Gedore voor Hakki..

liefste zou ik dat mooie spul van BETA tools hebben..wordt veel in de racerij gebruikt..maar dat is me te duur..

QuattroFrits

Citaat van: "Hakinnen"Gedore voor Hakki..

liefste zou ik dat mooie spul van BETA tools hebben..wordt veel in de racerij gebruikt..maar dat is me te duur..

Kun je beter 2x Gedore kopen dan doe je er waarschijnlijk ook nog langer mee. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Beta all the way baby  :yes6rs:

Maareuh.... Wat moet je met gereedschap als je er niet mee om kan gaan???

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Beta all the way baby  :yes6rs:

Maareuh.... Wat moet je met gereedschap als je er niet mee om kan gaan???

Klopt :wink: maar ik wil ook alleen een goeie pompentang (om jou bij je testikels, als ze ingedaald, zijn te pakken ) :mrgreen:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke