Veilig motorrijden Wittem zondag 28 mei

Gestart door DeWitte, 27 mei, 2006, 08:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

"Veiliger onderweg met de motor" Dat is het motto van een manifestatie voor motorrijders die morgen (zondag 28mei) tussen 09-16:00uur plaatsvindt op het grote parkeerterrein bij het Klooster in Wittem.

Initiatief van het ROVL (Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Limburg), met medewerking van Politie Limburg Zuid en de KNMV. Het CBR is in Wittem present met computers waar motorrijders hun kennis van verkeersregels kunnen toetsen. Politie en Motorhandelaren geven voorlichting over diefstalbeveiliging. De knmv verzorgt middels instructeurs korte trainingsssessies en met informatie over verantwoord toerrijden en verzekeringen.

bron Limburgs Dagblad
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"met medewerking van Politie Limburg Zuid

Mhh, ik wilde ze wat wheelyles geven, maar laat maar  :lol:  :lol:  :lol:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"met medewerking van Politie Limburg Zuid

Mhh, ik wilde ze wat wheelyles geven, maar laat maar  :lol:  :lol:  :lol:

durf jij ook niet daar staand op ut zadel en op ut achterwiel met open uitlaat langs te raggen :twisted:

ik kom wel foto's maken  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"met medewerking van Politie Limburg Zuid

Mhh, ik wilde ze wat wheelyles geven, maar laat maar  :lol:  :lol:  :lol:

Citaat van: "Dwars"
durf jij ook niet daar staand op ut zadel en op ut achterwiel met open uitlaat langs te raggen :twisted:

ik kom wel foto's maken  :wink:

en ofcourse in trainingspak he :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Motorshop Margraten was ook aanwezig met wat sloten..
Ff rondgeneusd en niemand bekend gezien...
CBR test gedaan (gezakt) maar drukte te snel op de knop + 2 vouten..
Parkeren op de stoep (mag dus niet) en groot licht in bebouwde kom (mag dus wel)...tja...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

lange

Heb ik gezien vanmiddag, ik dacht nog wat is hier gaande. Ben door gereden.
prilia rijder

Hou het rubber onder