Avond 4Daagse WMTC der KrommePoekel Wylre 27-30 juni

Gestart door DeWitte, 31 mei, 2006, 19:43:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Zal ik bij jou aankomen ? of jij bij mij? of spreken we daar af ?

Maakt mij niet uit, laat ik aan jou over. 8)

U roept en wij fluiten. :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Trouwens, gisteren (zondag) was SuzukiLimburg bij mij en die wil ook wel mee.
Hij kan niet eerder als om 18.00 uur bij mij zijn op vrijdag.
Misschien kunnen we daar even rekening mee houden. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joep

Is inderdaad een leuk evenement.

Ik heb zelf ook mee gereden, maar ik zit nu jammer genoeg met een chronisch tijdgebrek en het feit dat ik twee uur autobaan mag rijden voor ik daar ben vind ik ook niet echt aantrekkelijk.

Maar gezellig is het zeker!

B-Witch

Citaat van: "Joep"Is inderdaad een leuk evenement.

Ik heb zelf ook mee gereden, maar ik zit nu jammer genoeg met een chronisch tijdgebrek en het feit dat ik twee uur autobaan mag rijden voor ik daar ben vind ik ook niet echt aantrekkelijk.

Maar gezellig is het zeker!

:shock: Huh, 2 uur autobaan er naar toe??? dacht dat jij uit Remunj komt... :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joep

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Joep"Is inderdaad een leuk evenement.

Ik heb zelf ook mee gereden, maar ik zit nu jammer genoeg met een chronisch tijdgebrek en het feit dat ik twee uur autobaan mag rijden voor ik daar ben vind ik ook niet echt aantrekkelijk.

Maar gezellig is het zeker!

:shock: Huh, 2 uur autobaan er naar toe??? dacht dat jij uit Remunj komt... :?

Uurtje er naar toe en een uurtje terug als ik normale rijbewijs vriendelijke snelheden rijd. En daarbij heb ik ook nog een hekel aan in het donker rijden. Dat heb ik daar wel van geleerd.

DeWitte

ik ben er iig morgen en donderdag sowieso rond 18:00uur :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"Trouwens, gisteren (zondag) was SuzukiLimburg bij mij en die wil ook wel mee.
Hij kan niet eerder als om 18.00 uur bij mij zijn op vrijdag.
Misschien kunnen we daar even rekening mee houden. :roll:

No Problem..Zal ik dan ook 18.00 uur bij jou zijn ? (of iets eerder) Rijden van jou uit naar wijlre..

Geef je adres dan ff in een pb of mailtje..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

*LUCKY 13*

uhm , ben een nieuw lid hier, maar zou wel al vanavond met jullie mee willen rijden in de eerste rit van de avond vierdaagse......

als dat goed is, waar verzamelt men? en zou men mij daarbij willen hebbe? (rode zx6r, en helemaal in t leer, makkelijk te herkenne)
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

sfeerimpressie van de 1e rit vd avond 4daagse Wylre 8) relaxte sfeer, complimenten aan de organisatie; je ziet de ervaring ervan af  :thumbsup: (voor foto's op orgineel formaat mail to Dwars@hetnet.nl)  :wink:

Lucky 13


Quatro-Frits (leef carnavaliste) als promo-guy van MFL 8) (volgende keer toch een strakke blondine van 19 nemen) :mrgreen:



met een vers rijbewijs A (inkt was nog niet droog-wegens vanmorgen behaalt) toch al meedoen met de avond4daagse 8)


De vrouw van de voorzitter (de hoofddirecteur van MT d'r Krommepoekel dus eigenlijk) :mrgreen:


onze eigen echte spelletjesfreak MFL-Blieje :wink: je ziet aan zijn gezicht waarom, lacht altijd  :P


Herr Tod & Lucky 13 op onderzoek :wink:


blijft apart zo'n Guzzi  8) : vlgs Herr Tod geen last van hangtieten :?


een ouwe vlam van Dwars 8) Long time no see mrs H.  :P






Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:P Inderdaad leuke piccies, ik ben even gaan kijken in het vooruitzicht op vrijdag wordt je gelijk tot promo-guy gelanceerd. :shock:
Ik zal eens aan een mij zeer bekende strakke blondine vragen voor de volgende keer, ze is ietsjes ouder dan 19 (+/-22) maar dat valt bij haar niet op.
Of het moet ook een oudere (geverfde) blondine mogen zijn, dan probeer ik mijn eigen wederhelft mee te krijgen. (maar dat zal wel niet zo gewaardeerd worden.) :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"

de hetty kamps  :shock: ?!?!?

je juf nederlands zeker geweest op ut Suffieanum zeker :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "QuattroFrits"Trouwens, gisteren (zondag) was SuzukiLimburg bij mij en die wil ook wel mee.
Hij kan niet eerder als om 18.00 uur bij mij zijn op vrijdag.
Misschien kunnen we daar even rekening mee houden. :roll:

No Problem..Zal ik dan ook 18.00 uur bij jou zijn ? (of iets eerder) Rijden van jou uit naar wijlre..

Geef je adres dan ff in een pb of mailtje..

:P Is goed Ron, adres heb je al van mijn mail als het goed is.
Kan niet missen, is recht tegenover de supermarkt en er staat een witte audi voor de deur. (overkant van het plein dus.)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"

de hetty kamps  :shock: ?!?!?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH NU JE HET ZEGT  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock: