Avond 4Daagse WMTC der KrommePoekel Wylre 27-30 juni

Gestart door DeWitte, 31 mei, 2006, 19:43:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Hmmmm dan zag ze er beter uit afstappend van een motor dan op school :rofl:

en bukken voor Mr Dwars :shutup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"en bukken voor Mr Dwars

ja waar een beetje overredingskracht nie goed voor is :mrgreen: en daarbij willen we Frits toch zeker niet vergeten, die zag er toch zeker ook goed uit :roll:

maar nu weer on-topic :wink: gaat er morgen nog iemand naar de 4 daagse ?? Trouwens Lucky 13 hoe was de route??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Arno, stond je 's avonds toevallig nog bij de ijskraam in Camerig?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


*LUCKY 13*

uhm route was wel oke! ma twas voor mij even wennen, was men eerste groepsrit!

lekker bochtjes gehad, en de groep netjes bij elkaar gebleven.....Morgenavond een echte aanrader, hoop meer mensen van t mfl te ontmoeten!!!!!
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Mounty

Citaat van: "*LUCKY 13*"uhm route was wel oke! ma twas voor mij even wennen, was men eerste groepsrit!

lekker bochtjes gehad, en de groep netjes bij elkaar gebleven.....Morgenavond een echte aanrader, hoop meer mensen van t mfl te ontmoeten!!!!!

Ik ben er vrijdag pas bij..helaas. (vandaag echt te moe van het klinkersleggen...vakantie noemen ze dat..)

enne...die hetty Kamps...is die van oorsprong uit Ransdaal ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ja en over Hetty kunnen we het in het ouw wiever topic hebben, please :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin


WhomBom

afhankelijk van hoe laat ik morgen klaar ben met klussen op t werk kom ik wel ff "klotse"  stiekem mfl promote  8)

als t nou maar niet avarechts werkt..... :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

*LUCKY 13*

en wie kunnen we vanavond verwelkomen om mee te rijden :D
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Desmo-Devil, ikke en mw. Dwars gaan vrijdag mee :wink: helaas eerder geen tijd :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"Desmo-Devil, ikke en mw. Dwars gaan vrijdag mee :wink: helaas eerder geen tijd :cry:

Kunnen we misschien toch noch een groepje vormen.
Maar dat zien we vrijdag wel.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

En hebben jullie al overlegd of ik mee mag of hoe zit dat?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: "SuzukiLimburg"En hebben jullie al overlegd of ik mee mag of hoe zit dat?

zeker 8)  hoe meer zielen hoe meer vreugde :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "SuzukiLimburg"En hebben jullie al overlegd of ik mee mag of hoe zit dat?

wrom niet he...ik zie je bij 4-Frit
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

hoe laat in Wylre?? wij kunnen er om ongeveer 18-18:15 zijn :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away