Desmosedici RR onthuld

Gestart door suzuki-girl, 01 juni, 2006, 12:44:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WhomBom

zeer mooi speelgoed  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Desmo-devil

Ben er stil van , kwijl kwijl

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Ben er stil van , kwijl kwijl

overigens je staat op motorfreaks.nl

althans--op een fotoke

http://www.motorfreaks.nl/index.php/report/3659/2



:wink:

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Schmetzke"Wat een ketel.

Een ketel, zet ik op het vuur als ik aan het koken ben.... :evil:

Precies, daar hoort dit ding ook thuis  :rofl:

Eigenlijk vind ik hem best mooi
:oops:  :oops:  :oops:

B-Witch

Uitverkoop Ducati Desmosedici RR?

Wat hebben de Aldi en Ducati met elkaar gemeen? Wanneer die eerste een goedkope computer aanbiedt, liggen de mensen vóór openingstijd voor de deur. Zo verging het Ducati ook in Noord-Amerika. Binnen vijf uur waren alle Desmosedici RR's uitverkocht.

En daarmee houdt de vergelijking meteen op. Want die computers zijn inderdaad goedkoop. En zo'n Duc kost een slordige $ 65.000,--! Tsjee zus eh...broer. :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

hier eens een mooi piccie: zo ziet ie er al een stuk beter uit 8)




yep en een nominatie in de verkiezing mooiste kontje waard :yes6rs:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

the specs voor wie het wat uitmaakt :wink:

CiteerDUCATI DESMOSEDICI RR   Technical Specifications

Engine    
Type  L-4 cylinder, liquid-cooled, DOHC, Desmodromic, 4 valves per cylinder, gear driven camshafts
Displacement  989 cc
Power  More than 200 HP @ 13,500 rpm*
Torque  n/a
Fuel injection  Four 50 mm Magneti Marelli throttle bodies, 12-hole "microjet"with injectors over throttle, manual idle control;  
Exhaust  '4 into 2 into 1'vertical exit exhaust/silencer
Emissions  Euro 3
Trasmission  
Gearbox                                6-speed; Cassette type  
Clutch  Dry multi-plate slipper clutch, hydraulically actuated
Vehicle    
Body  Full carbon fibre bodywork
Frame  Tubular steel trellis hybrid, carbon fibre seat support, aluminium swingarm  
Front Suspension  Ohlins 'FG353'  PFF forks USD 43 mm pressurized, with preload, rebound and compression adjustment, TiN coated sliders
Front Wheel  Marchesini forged and machined magnesium alloy wheels, with 7 spoke design as GP6
Rear Suspension  Ohlins rear shock, with rebound, low/high speed compression adjustment, and hydraulic preload adjustment
Rear Wheel  Marchesini forged and machined magnesium alloy wheels, with 7 spoke design as GP6
Tyres  Bridgestone
Front Brake  Two Brembo radial "monoblock" callipers with four  34 mm pistons; two semi-floating 320 mm x 6 mm discs, with machined flange: the same as GP6 wet race set-up
Rear Brake  240 mm fixed disc, floating calliper with two 34 mm pistons
Fuel tank  aluminium alloy
Dry Weight  n/a
Instruments  New lightweight Corse electronic multifunction dashboard with LCD 'bar' graph tachometer, trip/odometer, anti-theft immobilizer, lap time measurement, oil pressure, fuel reserve, EOBD, clock, air temperature,  rev counter.
Version    
Colours  Two versions – 1) Desmosedici RR: Rosso GP with a white number plate on the tail section; 2) Desmosedici RR "Team Version": Rosso GP with broad white fairing stripe.
A team sponsor decal kit will be provided with each bike.
Versions  Single-seat




with racing exhaust (102 dB) – without catalytic converter
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

presentatie van de RR in het Hilton A-dam gisteravond (rechts op de foto J. Overzee??)



CiteerVrijdagavond 4 augustus is in het Amsterdam Hilton de Ducati Desmosedici RR voor het eerst aan een select gezelschap getoond.

Ducati importeur Pam de Vries kon de Desmosedici net op tijd onderscheppen op weg naar Amerika om dealers, 998R eigenaren, enkele vips en de Nederlandse pers alvast een voorproefje te geven van deze exclusieve 'streetlegal' Ducati die afgeleid is van de MotoGP machine van Loris Capirossi en Sete Gibernau.

De Desmosedici kost in Nederland 65000 Euro en levert meer dan 200 pk. Er zijn er al 10 verkocht in de Benelux en de productie start in 2007 Bron MotorMagazine

65.000 Euro :shock: voor een Duc???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

das joost idd

400 stuks desmosedici voor op straat ..


hmmm..das precies het aantal dat er nodig is ter homologatie voor het WK superbike..toeval?
zou wel leuk zijn..krijgen we in 2007 een motogp fiets in het wk sbk..
in de motogp mogen ze volgende jaar die 990 blokken toch niet meer gebruiken..
kan suzuki helemaal naar huis.. :mrgreen:

crazy j

k kwijl dr helemaal van

denk dat k nu maar al begin te spaaren voor die bike heb k m over 4 jaartjes wel bij mekaar  :lol:
alle sponsers zijn welkom
living the life the way it comes

The Dominator

Citaat van: "Dwars"presentatie van de RR in het Hilton A-dam gisteravond




ja en in t midden met zwarte Tshirt collega/vriend Robin, die uitnodiging van een maat van m gekregen had....... die heeft er slecht van geslapen :mrgreen: (waarschijnlijk vanwege t feit dat ie m toch niet kan betalen)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Ducatisti

Zo...ik kon er inderdaad echt niet van slapen!  :shock:
Wat een machine!  :twisted:
Beetje jammer dat hij niet te betalen is...

Wat ik mij nog stond af te vragen daar:
Hoeveel mensen zouden deze machine kopen en het ook werkelijk echt kunnen rijden?

Gegroet!

DeWitte

wie ben jij op die foto ?? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"Uitverkoop Ducati Desmosedici RR?

Wat hebben de Aldi en Ducati met elkaar gemeen?



Ik weet dat Ducati 40 miljoen € schulden heeft en dat Aldi enkele miljarden winst heeft  :shutup:
Proud on the South  

The Dominator

Citaat van: "Dwars"wie ben jij op die foto ?? :roll:

das dus Robin..... :mrgreen: (die hollander waar je mee hebt staan te lullen op mijn verjaardag......)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl