Hoofdmenu

zolder's asfalt

Gestart door Hakinnen, 01 juni, 2006, 18:54:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

yep..62 kilo de ene , en de andere 65..

moet je dus nog aan de lijn...

Herr Tod

Inclusief kleding??
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Hakinnen

Citaat van: "Herr Tod"Inclusief kleding??

yep

DeWitte

65 kg incl kleding dat zijn toch geen mannen; dat noemen ze jochies :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"65 kg incl kleding dat zijn toch geen mannen; dat noemen ze jochies :mrgreen:

klopt..zodra het mannen zijn rijden ze zo hard nie meer.

;)

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"65 kg incl kleding dat zijn toch geen mannen; dat noemen ze jochies :mrgreen:

klopt..zodra het mannen zijn rijden ze zo hard nie meer.

;)

Die zit  8)  :thumbsup:

NrGiZeR

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"65 kg incl kleding dat zijn toch geen mannen; dat noemen ze jochies :mrgreen:

klopt..zodra het mannen zijn rijden ze zo hard nie meer.

;)

Wanneer ben je een man dan.....??

Ik beschouw mezelf als een vent ;)
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"65 kg incl kleding dat zijn toch geen mannen; dat noemen ze jochies :mrgreen:

klopt..zodra het mannen zijn rijden ze zo hard nie meer.

;)

Die zit  8)  :thumbsup:

Wat zit juffrouw?? na?? jij snapt um toch niet  :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"65 kg incl kleding dat zijn toch geen mannen; dat noemen ze jochies :mrgreen:

klopt..zodra het mannen zijn rijden ze zo hard nie meer.

;)

Ik voel mij nog steeds een erge speelse jonge hond :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Karin


May Day

Ik heb gisteren de band op 2,2 gezet en de uitgaande demping wat veranderd: band tekent nu heel mooi en wordt niet meer opgevreten! Nu de voorvork nog, ik mail je morgen even hakki.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Hakinnen

Citaat van: "May Day"Ik heb gisteren de band op 2,2 gezet en de uitgaande demping wat veranderd: band tekent nu heel mooi en wordt niet meer opgevreten! Nu de voorvork nog, ik mail je morgen even hakki.

das 2.2 koud? waar rij je normaal mee op zolder?
minder rebound?

tell me..

bakkertje ging ook goed met een andere set-up van de achtershock las ik in een sms..ook hier Ralf...wat heb je veranderd?

wil het graag weten..

Ga donderdag in overleg met Bitubo Italie in een soort "stappenplan" werken.
we gaan toch gewoon met 1.8 in de achterband beginnen, ik begin met de rebound te verminderen...daarna rijden en daarna indien nodig steeds stapsgewijs de volgende stappen..
eerste vrije trainingen ...we hebben 2 x 50 minuten en 2 x 60 minuten ter beschikking die dag....tijd genoeg..

mijn lijstje voor donderdag:

CiteerGSX-R1000K6 Van Mol / Vermonden / Kerkhoven / wk zolder

bandenspanning Pirelli SC2 1.8koud.

FXF31 Bitubo:

stapsgewijs..

1-Check rebound (minder rebound) 0-26 clicks uit

2-Check Compressie + 2 (meercompr)

3- Check Preload (meer preload)  12-14mm

4- CheckLengte van de shock naar 329mm (is langer dan (325mm) standaard)

Bakkertjedeeg

Ik heb het volgende gedaan. Ik heb de preload met 9 mm verminderd (schroefdraad). De compressie heb ik helemaal open gezet. Rebound stond al helemaal open. Precies zoals stond vermeld in de setup van Performance bike. Super gevoel aan de achterkant. Nauwelijks stuiterend bij het aanremmen van de bocht. Nergens bij het uitkomen van de bocht een sliding gemaakt. Gewoon perfect. Bandenspanning op 2,0 gezet. 2,2 vond ik echt te gortig.  Slijtage was acceptabel (4 sessie gereden en kon er zeker nog 1 of 2 rijden met die hitte) 'S morgens vroeg dacht ik nog. Met het cbr'ke kon ik toch beter mee onder de voeten. Na gisteren absoluut niet meer. Ik heb 'vrij gemakkelijk' een 1.44er gereden. Vrij gemakkelijk, omdat ik in de verkeerde gang het rechte stuk opging. Klik. Toch nog een 1.44. Daarna moest ik ervan af ivm geluid.. :( 3 sessie van de 4 eraf geplukt. :fuckyou: Ik mail je ff de scan van de PB door. Heb je misschien wat extra data.

NrGiZeR

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Ik heb het volgende gedaan. Ik heb de preload met 9 mm verminderd (schroefdraad). De compressie heb ik helemaal open gezet. Rebound stond al helemaal open. Precies zoals stond vermeld in de setup van Performance bike. Super gevoel aan de achterkant. Nauwelijks stuiterend bij het aanremmen van de bocht. Nergens bij het uitkomen van de bocht een sliding gemaakt. Gewoon perfect. Bandenspanning op 2,0 gezet. 2,2 vond ik echt te gortig.  Slijtage was acceptabel (4 sessie gereden en kon er zeker nog 1 of 2 rijden met die hitte) 'S morgens vroeg dacht ik nog. Met het cbr'ke kon ik toch beter mee onder de voeten. Na gisteren absoluut niet meer. Ik heb 'vrij gemakkelijk' een 1.44er gereden. Vrij gemakkelijk, omdat ik in de verkeerde gang het rechte stuk opging. Klik. Toch nog een 1.44. Daarna moest ik ervan af ivm geluid.. :( 3 sessie van de 4 eraf geplukt. :fuckyou: Ik mail je ff de scan van de PB door. Heb je misschien wat extra data.

En ik dacht dat jij zolder zo realistisch vond..... :rofl:

Geef mij dan toch maar liever de geluidsmeting van Assen.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Bakkertjedeeg

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Ik heb het volgende gedaan. Ik heb de preload met 9 mm verminderd (schroefdraad). De compressie heb ik helemaal open gezet. Rebound stond al helemaal open. Precies zoals stond vermeld in de setup van Performance bike. Super gevoel aan de achterkant. Nauwelijks stuiterend bij het aanremmen van de bocht. Nergens bij het uitkomen van de bocht een sliding gemaakt. Gewoon perfect. Bandenspanning op 2,0 gezet. 2,2 vond ik echt te gortig.  Slijtage was acceptabel (4 sessie gereden en kon er zeker nog 1 of 2 rijden met die hitte) 'S morgens vroeg dacht ik nog. Met het cbr'ke kon ik toch beter mee onder de voeten. Na gisteren absoluut niet meer. Ik heb 'vrij gemakkelijk' een 1.44er gereden. Vrij gemakkelijk, omdat ik in de verkeerde gang het rechte stuk opging. Klik. Toch nog een 1.44. Daarna moest ik ervan af ivm geluid.. :( 3 sessie van de 4 eraf geplukt. :fuckyou: Ik mail je ff de scan van de PB door. Heb je misschien wat extra data.

En ik dacht dat jij zolder zo realistisch vond..... :rofl:

Geef mij dan toch maar liever de geluidsmeting van Assen.

Geluidsmeting is realistich, alleen 95DB heden ten dage niet meer.