Motor van 'HD4ever'

Gestart door HD4ever, 01 juni, 2006, 22:15:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Dit is 'm dan!. M'n Harley Davidson Electra Glide. Dit is de standaard Electra uitvoering die ik 'een beetje' heb aangepast voor de juiste look.  :lol:  Verder is de motor voorzien van een Stage I kit ( tuning injectie ) en open luchtfilter en lawaaipijpen voor iets meer koppel en de juiste sound  :D

Ik rij gemiddeld 12000 km per jaar door geheel Europa op zoek naar leuke motortreffens en biker meetings.  Verder vrijwel ieder weekend maak ik met vrienden dagtrips ( tot 400 km ) of weekend trips ( tot 1000 km ) in de Benelux en Duitsland.



Groetjes HD4ever
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

WhomBom

welkom HD4ever, mooie choppert, en gelukkig weer iemand die wat meer kilometertjes vreet in ons midden  :thumbsup:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

8) Welkom @ MFL  :worship-cool: yep 'n echte HD, VET :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Een HD :cool: op het forum.  Kunnen we geen HD grappen meer maken ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Karin

Dat is een hele mooi HD. En zo te lezen is het bij jou ook geen showbike maar echt eentje die gebruikt word.  :wink:

Joepie1958

Hele mooie motor, alleen.... waarom moeten jullie zoveel lawaai maken, laatst stond er zoiets naast me en ik dacht nog, dat is slecht voor m'n pace-maker :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

Welkom @ MFL.  Mooie bike.
Ken je toevallig mensen van de HDC B.I.G. ??
www.hdcbig.nl

Schmetzke


HD4ever

Citaat van: "karz"Een HD :cool: op het forum.  Kunnen we geen HD grappen meer maken ;)

Nou, dat valt wel mee. Maak maar gewoon grappen over HD, over dat ze uit elkaar rammelen. olie lekken, stuk gaan en dat Harley rijders nooit groeten enz. enz.
Ik heb ze denk ik allemaal al gehoord.  :D

Citaat van: "Joepie1958"Hele mooie motor, alleen.... waarom moeten jullie zoveel lawaai maken, laatst stond er zoiets naast me en ik dacht nog, dat is slecht voor m'n pace-maker :oops:

Zie je nou, ik heb geen pacemaker nodig, want op een HD heb ik een volautomatische defibrilatie als ik voor het stoplicht sta. En ook nog gratis massage.
Trouwens zet je speakers maar eens aan en luister eens naar de 'muziek' bij dit filmpje :D
http://video.google.com/videoplay?docid=-8305733315120164195&q=harley+davidson

Citaat van: "Desmo-devil"Welkom @ MFL.  Mooie bike.
Ken je toevallig mensen van de HDC B.I.G. ??
www.hdcbig.nl

Natuurlijk heb ik de mannen van HDC BIG wel vaker gezien maar ik ken  niemand van hun persoonlijk. 15 & 16 Juli ben ik natuurlijk weer op 'Bikes & Music' in hun tent.

Citaat van: "Karin"Dat is een hele mooi HD. En zo te lezen is het bij jou ook geen showbike maar echt eentje die gebruikt word.  :wink:

Die dingen zijn ook gemaakt om te rijden en niet voor de show.  :?
Voor mij is dit motorrijden. Zie onderstaande link ( filmpje 6 minuten met geluid ) :
http://video.google.com/videoplay?docid=3937810363338120248&q=harley


Groetjes HD4ever. :D
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Desmo-devil

Sorry HD4ever maar ik moet je even corrigeren,
Bike's & Music wordt georganiseerd door The Hill Climbers uit Klimmen.

HDC - BIG organiseert op 18 Juni weer de American Streetparty bij
de "Auw Kerk " in Bunde.
Ik sta daar ook samen met Mevrouw Desmo met een stand.
Dus als iemand mooie leren riemen, leren tassen, sieraden, bling bling slippertjes of mooie lingerie zoekt kom gerust even kijken. MFL leden krijgen uiteraard speciale korting.


Karin

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Karin"Dat is een hele mooi HD. En zo te lezen is het bij jou ook geen showbike maar echt eentje die gebruikt word.  :wink:

Die dingen zijn ook gemaakt om te rijden en niet voor de show.  :?
Voor mij is dit motorrijden. Zie onderstaande link ( filmpje 6 minuten met geluid ) :
http://video.google.com/videoplay?docid=3937810363338120248&q=harley


Groetjes HD4ever. :D

:stupid:

DeWitte

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Karin"Dat is een hele mooi HD. En zo te lezen is het bij jou ook geen showbike maar echt eentje die gebruikt word.  :wink:

Die dingen zijn ook gemaakt om te rijden en niet voor de show.  :?
Voor mij is dit motorrijden. Zie onderstaande link ( filmpje 6 minuten met geluid ) :
http://video.google.com/videoplay?docid=3937810363338120248&q=harley


Groetjes HD4ever. :D

:stupid:
`
IDD Mooi filmpke! door jou gemaakt?? de Pyreneën zijn quo landschap ruiger dan de Alpen. Wel uitkijken voor loslopende (wilde) paarden weet ik uit eigen ervaring bij een trip naar Andorra en Spanje 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citeer"Desmo-devil "Sorry HD4ever maar ik moet je even corrigeren,
Bike's & Music wordt georganiseerd door The Hill Climbers uit Klimmen.

HDC - BIG organiseert op 18 Juni weer de American Streetparty bij
de "Auw Kerk " in Bunde.
Ik sta daar ook samen met Mevrouw Desmo met een stand.
Dus als iemand mooie leren riemen, leren tassen, sieraden, bling bling slippertjes of mooie lingerie zoekt kom gerust even kijken. MFL leden krijgen uiteraard speciale korting.


1000 maal excuses, maar je hebt helemaal gelijk.  :oops:
Ik haal alles door elkaar! Waarschijnlijk is dat de leeftijd :cry:
Ik kan me herinneren dat ik wel een keertje 1 of 2 jaar geleden op een dag bij de B.I.G ben geweest. Ik meen dat dat toen in Geulle was.

Ik zal de 18e aanwezig zijn in Bunde.  :D  Kom ik gelijk even aan je stand neuzen, want ik zoek nog ' bling bling'  :lol:

Groeten HD4ever  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"