Ritje midden Limburg met BBQ

Gestart door suzuki-girl, 02 juni, 2006, 20:56:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Ik ben niet te vreten  :twisted: :wink:

Herr Tod

Maar wel te pruimen? :mrgreen: :angel:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

In ieder geval heel gezellig in de omgang. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Ik ben in juli/aug 4 weken op vakantie.
Vandaar dat 26 aug. mijn voorkeur heeft.
1 juli kan eventueel ook, maar misschien ga ik dan naar de Bikers Classics op Spa-Franco.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Niemand meer?

dan zet ik het gewoon op 2 juli.
De kosten schat ik in rond de 15 euro pp.(all in)
Definitief krijgen jullie dat nog te horen :wink:
Wel wil ik van jullie vragen dat jullie ff bij mij aangeven met hoeveel personen of jullie komen (dus komt vrouwlief mee?)
En jullie snappen natuurlijk ook dat als jullie je opgegeven hebben, dat jullie dan ook horen te komen.
Ik wil dit graag organiseren, maar wil natuurlijk niet voor kosten komen te staan van mensen die op het laatste moment af haken. :wink:
Dus geef ff definitief door wat je doet, zodat ik kan bestellen :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"
Dus geef ff definitief door wat je doet, zodat ik kan bestellen :!:

Grote friet speciaal en een mexicano a.u.b.

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"
Dus geef ff definitief door wat je doet, zodat ik kan bestellen :!:

Grote friet speciaal en een mexicano a.u.b.


:fuckyou:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"
Dus geef ff definitief door wat je doet, zodat ik kan bestellen :!:

Grote friet speciaal en een mexicano a.u.b.

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

wie zijn er dan bij ? zover ik tel :
BusaBerke
Whombom
Karin
Dwars
Joepie1959
AngelInMe (mischien)

en familie Suzuki zelf natuurlijk...

Zelf weet ik nog niet de diensten van vrouwlief en dus ook niet hoelaat ze thuis is.....als ze vroeg is kom ik al rij ik mischien niet mee..ligt aan de tijdstippen dus..

Dus..nog niks zeker van mijn kant..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

whombom weet t nog niet... ligt eraan of de gs tegen die tijd weer zeewaardig is  :x
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "FZ_Ron"
BusaBerke
Whombom
Karin
Dwars
Joepie1959
AngelInMe (mischien)
[/color]
+Her Tod.

@SG : Hoelaat begint deze hapening eigenlijk ? als het laat in de midddag pas begint dan is de kans aanwezig dat ik erbij ben...(Vr heeft vroege dienst) en komt vrouwlief zelfs mee..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Goeie vraag Ron, zodra ik de route heb, kan ik pas zeggen hoelang dat ongeveer rijden is, denk wel dat het rond de middag wordt.
Eerst koffie drinken hier en dan weg :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Joepie weet het ook nog niet zeker, motor vertrekt vandaag of morgen voor een beurt naar S.O.G., hoop dat hij op tijd terug is, maar momenteel is het met mezelf nog slappe zak, reken maar even niet op mij, als het wel gaat lukken geef ik zsm nog een seintje :oops:
(ik vind dit niet leuk :evil: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Citaat van: "Joepie1958"Joepie weet het ook nog niet zeker, motor vertrekt vandaag of morgen voor een beurt naar S.O.G., hoop dat hij op tijd terug is, maar momenteel is het met mezelf nog slappe zak, reken maar even niet op mij, als het wel gaat lukken geef ik zsm nog een seintje :oops:
(ik vind dit niet leuk :evil: )

S.O.G. ??
wasda?
Suzuki Owners Group ?  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009