Slaapplaats Spa- Francourchamps

Gestart door NrGiZeR, 04 juni, 2006, 18:46:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NrGiZeR

Aangezien ik in augustus op Spa Franco moet gummen willen we graag daar overnachten.
Gelieve zo dicht mogelijk bij het circuit.
Maar aangezien ik totaal nix weet daar vraag ik jullie mensen hier voor een goed advies uit ervaring voor een overnachting.
Niet te duur maar wel met ontbijt en waar ze een beetje nederlands of engels praten, spreek zelf nl geen woord Frans

So, shoot.... :!:  :!:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

kom er wel vaker in die buurt, heb er nooit overnacht. mss een idee om er eens een ritje tegenaan te gooien en dan ff paar "gelegenheden" te sjekken??? van mij uit net dik uurtje rijden :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

NrGiZeR

Citaat van: "Dwars"kom er wel vaker in die buurt, heb er nooit overnacht. mss een idee om er eens een ritje tegenaan te gooien en dan ff paar "gelegenheden" te sjekken??? van mij uit net dik uurtje rijden :wink:

Heb de indruk dat jij graag een keertje met mij wil gaan scheuren..
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Dwars"kom er wel vaker in die buurt, heb er nooit overnacht. mss een idee om er eens een ritje tegenaan te gooien en dan ff paar "gelegenheden" te sjekken??? van mij uit net dik uurtje rijden :wink:

Heb de indruk dat jij graag een keertje met mij wil gaan scheuren..

:wink: wel een beetje doorrijden he? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

NrGiZeR

b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

The Dominator

heb dr zelf nog nie geslapen maar hierbij alvast een selectie van hotels in francorchamps.........

http://www.spa-francorchamps.be/nl05/info_tourisme/hotels_francorchamps.php
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl