Hoofdmenu

Yes, That's Me!

Gestart door HD4ever, 06 juni, 2006, 19:41:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

qua schoonheid pas jij goed bij MFL :mrgreen:

geintje he? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"qua schoonheid pas jij goed bij MFL :mrgreen:

geintje he? :wink:

Dit kun je natuurlijk op vele verschillende manieren opvatten...  :rofl:

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

Je ziet toch dat  :fuckyou: op de foto! En dan zeggen ze dat Harley rijders nooit groeten.  :D
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Citaat van: "HD4ever"Je ziet toch dat  :fuckyou: op de foto! En dan zeggen ze dat Harley rijders nooit groeten.  :D

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

:rofl:  :shutup:

Steek je altijd die vinger op als je op de motor zit? Dan herken ik makkelijk wie ik niet moet groeten :mrgreen:

@Nippon

:shock:


nou  :!: ik vind de Harley mooier  :rofl:

HD4ever

Yep, niets spectaculair, maar ik wou het toch even met jullie delen.

De laatste 'bling bling' zit op de brommer en hij is nu 100% zoals ik hem wou hebben.  Maar liefst 6 weken gewacht op een chroom bagage rekje, dat past aan een Corbin solo zadel, en dat de ronde lijn van het achterspatbord volgt. Dat ding moest blijkbaar weer uit de USA komen.  :(
Eindelijk geen spatbord meer afplakken met beschermfolie om de bagage erop te kunnen vastzetten. :D
Om juist die reden heb ik nu ook beide deksels van mijn koffers voorzien van leren hoezen om de lak te beschermen tegen krassen van bagage en spandbanden.

Even een foto:



gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

sjun  :wink: maar ff vraagje: waar zit jou duo??  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"sjun  :wink: maar ff vraagje: waar zit jou duo??  :?

Waarom moet er een duo mee dan?

gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

nee, moet niet. maar kan ut??? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"nee, moet niet. maar kan ut??? :?

Ja dat kan, maar dan moet ik even het solozadel en de bagage rek afnemen ( 3 boutjes ), een beugeltje op het spatbord schroeven met 2 boutjes en het duozadel met een imbus bout vastzetten. Het duozadel zit in het midden onder de beugel geschoven en achter met maar een boutje vastgezet. That's all!
Een kwartiertje werk, maar ik doe het eigenlijk nooit, want ik wil, ondanks diverse verzoeken, eigenlijk geen pasagiers op m'n brommer.  :wink:

gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

oldman

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Dwars"nee, moet niet. maar kan ut??? :?

Ja dat kan, maar dan moet ik even het solozadel en de bagage rek afnemen ( 3 boutjes ), een beugeltje op het spatbord schroeven met 2 boutjes en het duozadel met een imbus bout vastzetten. Het duozadel zit in het midden onder de beugel geschoven en achter met maar een boutje vastgezet. That's all!
Een kwartiertje werk, maar ik doe het eigenlijk nooit, want ik wil, ondanks diverse verzoeken, eigenlijk geen pasagiers op m'n brommer.  :wink:

gr. HD4ever. :wink:

makkelijk, die grooooote gereedschaps koffers erbij. :nana9oi:
even en laten leven.

HD4ever

Citaat van: "oldman"
makkelijk, die grooooote gereedschaps koffers erbij. :nana9oi:

Yep ,en iedereen maar denken dat daar inch gereedschap in moet zitten om de losgeraakte onderdelen weer aan te schroeven  :mrgreen:
Nee hoor !! alleen maar wat kleren, een slaapzak en natuurlijk een fles Jacky D.  :twisted:

gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"