Hoofdmenu

Yes, That's Me!

Gestart door HD4ever, 06 juni, 2006, 19:41:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "oldman"
makkelijk, die grooooote gereedschaps koffers erbij. :nana9oi:

Yep ,en iedereen maar denken dat daar inch gereedschap in moet zitten om de losgeraakte onderdelen weer aan te schroeven  :mrgreen:
Nee hoor !! alleen maar wat kleren, een slaapzak en natuurlijk een fles Jacky D.  :twisted:

gr. HD4ever. :wink:

Zuipschuit :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "oldman"
makkelijk, die grooooote gereedschaps koffers erbij. :nana9oi:

Yep ,en iedereen maar denken dat daar inch gereedschap in moet zitten om de losgeraakte onderdelen weer aan te schroeven  :mrgreen:
Nee hoor !! alleen maar wat kleren, een slaapzak en natuurlijk een fles Jacky D.  :twisted:

gr. HD4ever. :wink:

Het moet ook echt allemaal amerikaans zijn he  :roll:   , nou ja, dan is JD wel de beste keuze :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: "karz"
Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "oldman"
makkelijk, die grooooote gereedschaps koffers erbij. :nana9oi:

Yep ,en iedereen maar denken dat daar inch gereedschap in moet zitten om de losgeraakte onderdelen weer aan te schroeven  :mrgreen:
Nee hoor !! alleen maar wat kleren, een slaapzak en natuurlijk een fles Jacky D.  :twisted:

gr. HD4ever. :wink:

Het moet ook echt allemaal amerikaans zijn he  :roll:   , nou ja, dan is JD wel de beste keuze :yes6rs:

Nou nee ! Het hoeft voor mij niet beslist Amerikaans te zijn. Sterker nog, ik heb zelfs een schurfthekel aan dat volk, maar van de auto's, motoren en de Whiskey uit dat land ben ik beslist een grote fan. :yes6rs:
En het ergste is dat die Amerikanen van deze drie genoemde zaken eigenlijk ook nog geen verstand hebben.  :rofl: Ze rotzooien zoals gewoonlijk maar wat aan.   :wink:

Citaat van: "suzuki-girl"Zuipschuit :!:

Dank je wel voor het compliment!!,  maar ja, de waarheid mag gezegd worden  :)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"