Hoofdmenu

Motoport

Gestart door cees, 10 juni, 2006, 21:34:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cees

Hejj,

Ik vraag me nou af wie er nog bij Motoport vestigingen komt.
Vandaag een nieuw achterbandje laten monteren bij een bandenzaakje.
bij 4 een prijs opgevraagd.
1 x € 150,--   1 x € 160,--  1 x € 166,--  Motoport € 236,-- !!
Toen ik vroeg of die prijs wel klopt vertelde de verkoper ook nog dat ze nou eenmaal wat duurder waren met banden!
Ze hebben dan misschien wel van die "leuke" leaseopties voor diegene die geen euro's gespaard hebben en toch willen rijden maar je bent daar volgens mij met alles te duur uit.

mzzl
Cees
uzzi voor de lol,  BMW voor het werk!

Karin

Ik koop mijn bandjes altijd bij Abel, heeft een goede prijs.

Motzippaldy

Bij Mertens in Laurensberg set MPP voor R1 311€ met alles (wel met losse wielen komen)  :wink:
Proud on the South  

Mounty

Bridgestone BT 45F  110/90V16  € 107,50
Bridgestone BT 54R  150/70V18  € 185,-

Prijzen per stuk incl.: BTW, montage, balanceren, Ventiel & verwijderingsbijdrage.

Meerprijs voor de/montage van wielen € 30,- (per 2 stuks)

en dat bij koerts banden in mechelen...

verder moet ik nog zoeken..

Motorport hoor ik niks goeds over...daarom ga ik er nooit heen..
ben er eens gaan kijken toen ik me aan het orienteren was op motorgebied maar door het opdringerige ben ik verder weggebleven...ook hoorde ik later dat de service k@#$ moet zijn..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

duur  :?:  ik zou 't niet weten  :!:

ik heb sinds '02 geen bandjes meer gekocht



ik krijg altijd m'n banden

karz

Bij motoport ga ik alleen voor onderdelen, zij hebben veel op voorraad.

Ik geloof nl. niet in 'ik kan dat wel bestellen, dan is het binnen 2 dagen binnen..' :roll:

Zij hebben ook veel banden op voorraad. Toen ik een 18 incher nodig had voor mijn bol d'or hadden alleen zij hem op de plank liggen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

BoxerQ schreef
Citeerik krijg altijd m'n banden
Heb jij zo'n goede band met ....... dat je ze umsonst krijgt :?:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: "Joepie1958"BoxerQ schreef
Citeerik krijg altijd m'n banden
Heb jij zo'n goede band met ....... dat je ze umsonst krijgt :?:


zeg alleen dat ik er geen meer heb gekocht sinds '02  :roll:

ik doe veel voor anderen :wink:  en die anderen maken mij blij met setjes
Metzelers
aan vrienden vraag ik geen geld voor een dienst

The Dominator

Citaat van: "karz"Bij motoport ga ik alleen voor onderdelen, zij hebben veel op voorraad.

Ik geloof nl. niet in 'ik kan dat wel bestellen, dan is het binnen 2 dagen binnen..' :roll:


misschien toch maar es doen.... ik belde dinsdagmiddag voor tailrisers voor vstrom, woensdag had Rosa ze al in huis......... (ben normaal ook niet zo'n geduldige maar 1 dag kan ik nog wel handlen)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "karz"Bij motoport ga ik alleen voor onderdelen, zij hebben veel op voorraad.

Ik geloof nl. niet in 'ik kan dat wel bestellen, dan is het binnen 2 dagen binnen..' :roll:


misschien toch maar es doen.... ik belde dinsdagmiddag voor tailrisers voor vstrom, woensdag had Rosa ze al in huis......... (ben normaal ook niet zo'n geduldige maar 1 dag kan ik nog wel handlen)

Ok, Rosa zou ik daar in vertrouwen maar Motoport niet.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"ben normaal ook niet zo'n geduldige maar 1 dag kan ik nog wel handlen

nou is mij helemaal nix van opgevallen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gummi-Kuh

Citaat van: "Motzippaldy"Bij Mertens in Laurensberg set MPP voor R1 311€ met alles (wel met losse wielen komen)  :wink:

Wereldzaak, ben erzelf drie weken geleden geweest, ligt kort over de grens(Rathausstasse/Aachen) en inderdaad scherpe prijzen, valt zelfs te onderhandelen(mijn Metzeler Tourance achterband koste 100,- ex dit is 118,- incl. alles, bij Abel 140,- all-in).

BTW: het is trouwens Reifen Meertens, en ze spreken nog Nederlands ook!
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

motorport :rofl: idd een motorwinkel en meer niet:

Banden haal ik bij Motoshop Margraten: redelijk geprijsd en goede service. ze bestellen de banden voor me, bellen me op als ze binnen zijn, houden ze op naam op voorraad en zelfs me niet opgestookte voorband van laatst ligt nog op mijn naam mocht ik die nog willen laten steken 8) . Alles binnen redelijkheid dus, ga echt niet de hele markt af leuren; bij die de bandjes, bij een ander weer je luchtfilter oid :!:

Een goede band met mijn dealer, Motorshop Margraten, is mij ook wel iets waard; betaald zich ook altijd weer terug. :yes6rs:  Daarbij aangezien iedereen moet leven: de kerk in de midden laten dus :wink: lange termijn denken en niet bij de dag leven, kost uiteindelijk toch altijd tijd, geld en moeite.

Voor kleren doe ik dat al jaren bij Hein Gericke in Aken: heeft me zelfs als vette sponsering voor diverse dingen opgeleverd :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

bikergirl

nou over motorport: wat een ballentent!!!!!   :x

mijn Kawa ZZR 600 daar gekocht terwijl de bak niet in orde was
en als onervaren rijdster dacht ik eerst..mmm wat zou dat nou zijn...
gelukkig had ik garantie en heb hem teruggebracht..   :evil:
daar kreeg ik dan een leenmotor, die niet vergelijkbaar was, maar ik kon rijden tenminste...
ik heb 6 weken...JA 6 weken moeten wachten tot ik te horen kreeg dat het nog wel een week of 3 kon duren..  :twisted:
toen ben ik maar eens langsgegaan en heb me die gsxf 600 ( suzi ) geruild.
heb wel flink kunnen pingelen: een nieuw ruitje, andere knipperlichtjes en een grote beurt met nog 3 maanden garantie!!!

en gelukkig is met de gsxf ook niks aan de hand  8)

ik geloof dat ik duidelijk ben in mijn mening over motorport!

trouwens mijn oude kawa staat nog steeds helemaal uitelkaar geschroefd naast de werkplaats daar.

groet bikergirl

B-Witch

Bij andere motorzaken kan je zoiets ook overkomen, mijn vraag is of de dealer in kwestie wist van de problemen van jou motor.
Kan best een gebrek zijn geweest, dat de vorige eigenaar niet verteld heeft, en dat met een klein stukje rijden,nog niet te merken was. of dat pas naderhand ontstaan is, dan kan een dealer er ook niets aan doen
Oke, het heeft lang geduurd voor je motor gemaakt zou zijn. Maar wat voor een reden gaven ze je daarvoor???
Maar naar mijn mening kunnen dit soort dingen in elke zaak voorkomen.
wil niet zeggen dat daardoor de hele motoport niet deugt.

Ik ben er iig altijd vriendelijk en netjes geholpen, nooit problemen gehad daar, of ik er nu kom voor een motor te kopen, of een lampje, ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.