Verzamelwoede, wie heeft dat ook??????

Gestart door Road Racing Tonnie, 10 juni, 2006, 21:37:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rsv2002

"Verzamelwoede, wie heeft dat ook?"

Mijn vrouw vindt dat ik dat ook heb, gezien de volle zolder... :shock:  :shock:
Ikzelf vind van niet, ik kan alleen iets altijd nog wel eens ergens voor gebruiken.... 8)  :lol:
 dirty mind is a joy forever!!!

Herr Tod

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Vandaag heb ik de cilinder v/d Suzuki GP 500 racemotor, van Wil Hartog gekregen, ziet er schitterend uit zo,n gatenkaas cilinder.
Bij deze wil ik Jan Ravenstein heel erg hartelijk bedanken.

Foto? :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Citaat van: "Dwars"he?  :shock:  wie is er hier toe aan een beurt :?: sjonge, sjonge ook me gehoor laat na :mrgreen: of zou ut mijn selectief gehoor weer zijn?  :wink:

Volgens mij is dat selectief kijken... :rofl:

Busaberke

Citaat van: "Dwars"he?  :shock:  wie is er hier toe aan een beurt :?:

Waar het hart van vol is ........  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Maar ik heb de laatste jaren ook het e.e.a. bij elkaar gespaard.

Zo heb ik een kastje vol miniaturen staan.
M'n eerste was een rood/witte R1.  :?  Vraag me niet waarom, maar ik vond het een leuk ding en kocht 'm en zette hem als grap in de de vitrinekast van m'n vrouw tussen de kopjes en schoteltjes.
Toen dit niet het beoogde effect had (haar op de kast jagen) kocht ik er steeds meer.

Het doet er niet toe welk model het is, als ik het maar leuk vind, zo staan er tussen de Busa's , Blackbirds enz ook enkele Ducati's , Triumphs (als ze zo klein zijn lekken ze geen olie, he!) en zelfs een BMW!  :shock:  :banghead4rv:
Ondertussen heb ik al een redelijke verzameling aangelagd, waaronder enkele bouwpakketten.

Het porcelein is inmiddels bijna uit het kastje verdreven, dat wordt dus nog ff doorsparen ....... :mrgreen:



Verder spaar ik al een tijdje motorfolders en sinds kort "pocketbikedonorPuchjes".

Dus mocht je een van de bovengenoemde items kwijt willen, dan hoor ik dat graag van je.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

hoe heb je dat porcelein verdreven?? jij moest afwassen?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Dat is een hele leuke verzameling Robert. Zie ik daar in het midden dezelfde gouden Hayabusa staan als in real live?

Motzippaldy

Proud on the South  

Busaberke

Citaat van: "Karin"Dat is een hele leuke verzameling Robert. Zie ik daar in het midden dezelfde gouden Hayabusa staan als in real live?

Ja, daar ben ik heel blij mee.
Heb ik uit Engeland laten komen.
Toen ik eenmaal het bieden op Ebay ontdekt had, groeide m.n collectie wel erg snel !  8)

enne ................. ut is un koperkleurige Busa  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Hoe hou jij die kids daar vanaf Robert?
Ik had zelf ook een leuke verzameling, maar de jongens hebben die ingepikt... :?
Heb nu alleen mijn Bandit nog op mijn buro staan :lol:
Ik moet er wel bij zeggen dat de oudste die gewoon op zijn kamer heeft staan, de jongste ziet dat nog als speelgoed
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: "Busaberke"
enne ................. ut is un koperkleurige Busa  :wink:

 :oops:  ik zal het onthouden  :wink:

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"Hoe hou jij die kids daar vanaf Robert?
Ik had zelf ook een leuke verzameling, maar de jongens hebben die ingepikt... :?

De remedie tegen ongeoorloofd gebruik ligt in het keukenkastje onder de vitrinekast, en dat weten ze !



Maar ik heb hen als zoethoudertje elk een waardeloos en totaal oninteressant model gegeven om mee te spelen. De een heeft een BMW en de ander een Yamaha.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009