Hoofdmenu

Pimp my GsA research

Gestart door DeWitte, 19 juni, 2006, 18:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

in mijn geval hoef je daar niet bevreesd voor te wezen :mrgreen:

zo ziet ie er nu al eens uit: begint op een "Dwars-Mobiel" te lijken 8) geluid is mooi  :wink:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ut wued nog es get... :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Geluid is 10 keer beter :thumbsup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Geluid is 10 keer beter :thumbsup:

Maar de roffel mis ik nog (duh met een 83-wegs kat)  :lol:  :lol:  :lol:

WhomBom

wat te denken van een moooi dik alu stuur, met "normale" handkappen?

fatbar oid, schmetzke moet zoiets weten  :roll:

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"wat te denken van een moooi dik alu stuur, met "normale" handkappen?

fatbar oid, schmetzke moet zoiets weten  :roll:


nope, stuur blijft: voldoet prima: de zithouding is meer dan bovengemiddeld goed :wink: . Ook zitten de kabels van de handvatverwarming daar nog eens doorheen mooi weggewerkt.
En de handkappen voldoen ook prima: uitermate functioneel :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

kijk hier eens  :arrow:
http://www.he-motorradtechnik.de/

die spaken 17" velgen op je beemer naaf voor n kleine 1000 euro...

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Denk niet dat die 17" velgen er op komen.

gisteren bij Kohl (Aken D) stuk wijzer geworden: stuureigenschappen van een Gs veranderen sterk met 17" voor en achter :!:

een 180-17 achterband bevordert het snelle gooi en smijtwerk niet, integendeel, terwijl de 17" voorband dat net wel weer doet:  :? Hij valt meer de bocht in zoals Schmetzke als schreef maar achter "wringt" ie veel meer. Rechtuitstabiliteit vanaf een 130 km/h zou ook stukken minder worden.

conclusie? dus alleen voor de looks :? ?? en het stuurt geen meter sneller/scherper???? :? Kan nou echt niet zeggen dat ik vaak zit te treuzelen  :wink: Maar wellicht zit er binnenkort een proefrit in met een gemodificeerde GS :mrgreen: meine freunde rufen mich an..............
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Denk niet dat die 17" velgen er op komen.

gisteren bij Kohl (Aken D) stuk wijzer geworden: stuureigenschappen van een Gs veranderen sterk met 17" voor en achter :!:

een 180-17 achterband bevordert het snelle gooi en smijtwerk niet, integendeel, terwijl de 17" voorband dat net wel weer doet:  :? Hij valt meer de bocht in zoals Schmetzke als schreef maar achter "wringt" ie veel meer. Rechtuitstabiliteit vanaf een 130 km/h zou ook stukken minder worden.

conclusie? dus alleen voor de looks :? ?? en het stuurt geen meter sneller/scherper???? :? Kan nou echt niet zeggen dat ik vaak zit te treuzelen  :wink: Maar wellicht zit er binnenkort een proefrit in met een gemodificeerde GS :mrgreen: meine freunde rufen mich an..............

waarom dan niet effe een proefrit regelen met de HP2 SM uitvoering?? schijnt ook errug vet te zijn (maarja de prijs daarentegen ook)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

de Hp2 SM is een heel andere fiets  :yes6rs: zonder telelever en andere geometrie: ut zou appels met peren vergelijken zijn: :wink:

Die Hp2 is wel 'n heftige (dure) brommert :cry:  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke


WhomBom

maar da's nen v-twin  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"maar da's nen v-twin  :roll:

en dat had wat mijn GsA te maken???  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "WhomBom"maar da's nen v-twin  :roll:

en dat had wat mijn GsA te maken???  :?

was ook de "link"aan het zoeken naar jou GSA....heeft er niks meet te maken denk ik..oftopic dus..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke

Het ging erom om het verschil te zien qua uitstraling met die wielen...

Sorry hoor  :(