Hoofdmenu

Pimp my GsA research

Gestart door DeWitte, 19 juni, 2006, 18:57:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

jij bent ook maar een mens :mrgreen:



:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Misschien wat voor de doet ut zelver...
op deze site kun je heel veel onderdelen bestellen.
Misschien is er  ook wat voor je Pimp projectje bij :wink:

www.bike-design.com
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

thanX meadje  :wink: mooie spullen hebben ze daar  8) wel nie goedkoop  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

zou dit wat zijn?? ga morgen eens bellen wat dit "brengt"??  :?

CiteerRF - CHIP TUNING



deze foto is niet bindend

Fabrikant: Performance Kits
Passend voor: BMW R 1150 GS - 1999 » 2003


 Beschikbaarheid: op bestelling   Nr: EPROM-R15GS-1
Bike Design Prijs: € 272.00  
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

:? snavel moet er ook op blijven: is toch een karakteristiek vd Gs imo: zo lijkt ut net alsof ie tegen een muur is gereden?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

ing schwatze vot of black tail light  8) heeft ie inmiddels al. nou nog een zwarte nummerplaat :mrgreen: want dat geel steekt nou af  :lol:


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Je lijkt wel een scootaah gastje van 16... Die spuiten ook hun achterlichten en knipperlichten zwart  :rofl:

DeWitte

och Schmetzke de een heeft een zwart achterlicht, de ander weer witte communie of meisjeslaarsjes aan op de brommert :wink:

edit: en die brommert plakt ie dan vol met plakplaatjes van de cycle shop en pretendeert zo een gesponserde wedstrijdbrommert te hebben. Oftwel hang me met jouw belabberde smaak niet de kont uit.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Die nummerplaat ziet echt niet goed uit...veel te geel :yes6rs:

kijk hier maar eens voor de oplossing:

www.gamma.com

:mrgreen:




:oops: sorry moest ff
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"och Schmetzke de een heeft een zwart achterlicht, de ander weer witte communie of meisjeslaarsjes aan op de brommert :wink:

edit: en die brommert plakt ie dan vol met plakplaatjes van de cycle shop en pretendeert zo een gesponserde wedstrijdbrommert te hebben. Oftwel hang me met jouw belabberde smaak niet de kont uit.

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:


edit:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Hakinnen

ennuh?

hoest met da "pimperij" ?

nog vetstoere "mods"in gedachten?

de 17inch al besteld??

uitlaatje?  

tell me..

:wink:

DeWitte

:oops: me creditcard is ffkes in beslag genomen door mijn financieel directeur: moet eerst nog bedelen bij haar voor verse bandjes.  :lol:

Had ik al verteld van die boete in Oostenrijk op vakansie :oops:  :oops:

maar eeuh plannen zat en dromen kan ik hiero zolang ff :oops: jij verteld het haar toch nie terug he ? :mrgreen: heb het nou al zo zwaar :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars":oops: me creditcard is ffkes in beslag genomen door mijn financieel directeur: moet eerst nog bedelen bij haar voor verse bandjes.  :lol:

Had ik al verteld van die boete in Oostenrijk op vakansie :oops:  :oops:

maar eeuh plannen zat en dromen kan ik hiero zolang ff :oops: jij verteld het haar toch nie terug he ? :mrgreen: heb het nou al zo zwaar :?
:rofl:   Daarom heb ik ook nog een 'eigen' rekening naast de gezamelijke. ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

CiteerDaarom heb ik ook nog een 'eigen' rekening naast de gezamelijke.
Is wel handig, zo'n lege rekening heb ik ook :guns:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.