TT Assen, Rossi mogelijk geblesseerd bij val

Gestart door suzuki-girl, 22 juni, 2006, 12:09:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Heel jammer voor Edwards, hoewel ik niet kan begrijpen dat hij vol het gas erop gooit terwijl hij over een stuk gras reed. Logisch dat je dan onderuit gaat. Hij reed een geweldige race en een tweede plaats was toch ook super goed geweest.
Iig was het een geweldige race, en ik denk dat de organisatie heeft bewezen dat het vernieuwde circuit geweldig is.

dat groene gedeelte voor de GT is geen gras..het is gewoon groen geverfd asfalt en het is glad daar..door de verf waarschijnlijk.

ik vondt het jammer voor edwards..waarschijnlijk was ie ff te gretig...volstrekt begrijpbaar uiteraard.

:wink:

Busaberke

Citaat van: "Desmo-devil"Heel jammer voor Edwards, hoewel ik niet kan begrijpen dat hij vol het gas erop gooit terwijl hij over een stuk gras reed. Logisch dat je dan onderuit gaat. Hij reed een geweldige race en een tweede plaats was toch ook super goed geweest.
Iig was het een geweldige race, en ik denk dat de organisatie heeft bewezen dat het vernieuwde circuit geweldig is.

Man, ik dacht dat ik gek werd toen 'ie er vanaf ging.
Je had het publiek op de tribune moeten meemaken, iedereen ging uit z'n dak, zo van:

JAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!! (toen 'ie Hayden terugpakte)
OOOOOOOOOOOHHHHHH!!!!!! (toen Hayden er af ging)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEHH!!!!! (Toen Edwards onderuitging)

Die emotie, geweldig!
DAT is waarvoor ik naar het motorracen ga  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joep

Idd heeeeel jammer van Edwards, maar wel geweldig als je op de GT-tribune zit en je het voor je ogen allemaal ziet gebeuren.

Echt super om te zien.

Maar probleem was dus inderdaad dat hij te gretig was. Hij zag Hayden nog rijden, trok het gas weer open en begon te glijden. En toen was het gedaan.....