Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

 :worship-cool: Het zal je maar gebeuren  :worship-cool:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

#1909
Ik voel weer een nieuw zelfbouwprojectje aankomen ...  :schater:

http://youtu.be/UcLN7V9zC9M


Man Bijt Hond - De kettingzaag fiets

Maar heb je hier nou een rijbewijs of een kapvergunning voor nodig ??
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

 :worship-cool: :worship-cool: Maar je moet wel knettergek zijn om dit te doen ha ha  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

karz

 :worship-cool:  , die hond bij 0:37  :lol:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: karz op 21 augustus, 2011, 07:59:10
:worship-cool:  , die hond bij 0:37  :lol:

Vind ik heel erg, die hond loopt op de stoep en die gek komt over de stoep met zijn fiets, dierect oppakken die gast. (dierenbeul)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

#1914
Precies, daarom woon jij in Nederland.    emo

In Chili kan een hele omgeving zich nog amuzeren met een rol afzetlint en wat planken.
Daar worden ze niet gedwarsboomd door linkse huilies en verzekeraars.

Die hond komt er echt wel uit, jij remt zeker ook af als een vogel, in jouw ogen, te lang op de weg blijft zitten als jij eraankomt met de auto.    :lol:



sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: karz op 21 augustus, 2011, 12:11:27
jij remt zeker ook af als een vogel, in jouw ogen, te lang op de weg blijft zitten als jij eraankomt met de auto.    :lol:

Ja hoor.

En als het perse moet rem ik zelfs voor overstekende motorrijders of iets dergelijks.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Wil ff twee filmpjes plaatsen, maar in het topic hoe plaats ik een joetjoeb filmpje staat dat ik
een gedeelte tussen tags moet zetten... Echter geen idee meer wat die Tags moeten zijn...

Kan ff iemand snel reageren? Thnx!! Grtz, Yvil

R-yen


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber