Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Wij waren op de RosaMarkt in Sibbe deze zomer, redelijk goed weer, we zitten onder een partytent aan de koffie en zo uit het niets even een flinke wind welke alle aanwezige patytenten volledig omblies en in de vernieling heeft geholpen.
Het enige wat ik deed was de handen boven mijn hoofd houden.
Direct daarna was het weer rustig en zijn we, na even de rommel opgeruimd te hebben, verder gegaan aan de koffie en het appelgebak.
Dus over plotseling gesproken.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Ik was in de tuin bezig...en de lucht aan het bekijken. Allemaal kleurtjes  :mrgreen:
Opeens begon het te waaien en ik besloot om de lichtkoepel dicht te maken om deze niet kapot te laten waaien.
Opeens roept mijn dochter..." pap de tent waait weg"  en toen ik buiten kwam hing de tent een meter in de lucht met davina eraan....tent weer op de plaats gekregen en toen begon het pas echt...hagel regen en veeeeel wind. dus ik met davina en de imiddels toegesnelde vrouw de tent afgebroken in de stromende regen,hagel en wind.....
Tent gered en wij waren zeik nat tot op het naadje.... Dit alles kwam ook erg plots en ook al zagen we wat donkere lucht aankomen, dit hadden we niet verwacht...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

En waarom moest hij daar nu als zo'n idioot overheen proberen te racen met een aanloop?
Die Adventure mannen zijn toch allemaal hetzelfde hé  :twisted:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

BMWhub

Moet toch pijn doen als iemand zo van zijn KTM wil afkomen :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Citaat van: BMWhub op 03 september, 2011, 16:07:34
Moet toch pijn doen als iemand zo van zijn KTM wil afkomen :mrgreen:

Heb je ook het angstzweet onder hem zien stromen ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

NO SAFETY BIKE STUNTS

hij zou maar eens een scheet laten op het verkeerde moment :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Ik vind het goede kledingdie het laatste stel aanhad  :roll: , als ze vallen zijn ze tenminste beschermd.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub


In de archieven van Avon is dit filmpje uit 1952 opgedoken, waarin een testrijder van weleer een Vincent Rapide uitgerust met Avon banden de sporen geeft. Dat laatste mag je letterlijk nemen, want de man neemt behoorlijke risico's - zeker zijn kledij in beschouwing nemende: een tweed vest en geen helm!


Vincent Rapide 998 KYB440 Testing near Sells Green Melksham - Avon Tyres Nostalgia
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Gassie

#1946
KTM SMT 2011

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Oncollegiaal, ze rijden gewoon door en kijken niet eens om naar de collega motorrijder.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

ik heb 3x gekeken maar waar komt dat wrak ineens vandaan ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.