Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

@Nippon


QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Bij 1:08.... N wheely zonder handjes aan het stuur dan vraag je er ook om hè!  :lol:

R-yen

Hier een collega KTM adventure rijder die met zijn GSXR1000 even een Isle of man stukje rijd
Isle of Man TT 2007 - Mountain Section

dit jaar rijd hij mee in de Dakar als alles goed gaat  :worship-cool:

Gassie

wat zou die eten vanavond  :twisted:

Jeff vs Pigeon
KTM SMT 2011

Joepie1958

friet met halve haan, de ongebraden duivenstukjes waren te klein :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Als ik het goed gezien heb reden ze 170km pu. dan blijft er niet veel over om op de BBQ te leggen  ;)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Gassie

135 reed ie maar net zo goed weinig over zie ik nu links nog wat vliegen van dat beestje
Citaat van: Joker op 11 mei, 2012, 05:50:00
Als ik het goed gezien heb reden ze 170km pu. dan blijft er niet veel over om op de BBQ te leggen  ;)
KTM SMT 2011

Joker

Je hebt gelijk 135. wat een slap vogeltje  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

ik heb eens zo'n duifke met 80 km/h tegen mijn helm gehad, recht van voren (vizier kapot), sloeg mijn rikketik toch ff over kan ik je melden :shock: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

weet je wel meteen dat ie het nog goed doet
Citaat van: DeWitte op 12 mei, 2012, 05:18:47
ik heb eens zo'n duifke met 80 km/h tegen mijn helm gehad, recht van voren (vizier kapot), sloeg mijn rikketik toch ff over kan ik je melden :shock: :yes6rs:
KTM SMT 2011

d'r Blieje

Zelfde hier, duif met 120 op de Selfkant.
Je ziet niets aankomen en dan slaat iemand je met een moker voor je vizier!
Eerst weet je echt niet wat je overkomen is... motor loopt nog steeds... hoofd zit er nog op... dan zie je de wolk van veren in je spiegel  :shock:
Vizier van de BMW helm bleef heel, maar veerde wel door tot op m'n neus. De enige blijvende schade was een kras van zo'n 3 cm op het vizier. Had niet met een jet-helm willen rijden op dat moment  :?
Blieve lache...8)

Desmo-devil

Kon afgelopen vrijdag nog net bukken voor zo een kreng, gelukkig maar want mijn helm stond open  :?

Joker

 Het lijkt opeens wel een plaag. Allemaal een buks kopen en beginnen met afschieten van die krengen ?  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.