Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thedutchrockstar

2 wheel madness

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 23 juli, 2013, 11:14:19
die zou ik na rijden tot mijn tank leeg was, en hopelijk voor hem hoefde hij niet te stoppen, wat een idioot.

Wie, die motorrijder die net voor die auto induikt in het begin van het filmpje ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

Wat de motorrijder doet is ook niet goed frits daar heb je gelijk in hij gaat mee met de groep zonder echt goed te spiegelen. maar om je daar nu zo over op te winden en dan zo te doen gaat een beetje ver.
als ik elke keer als iemand pal voor me neus zou invoegen zo zou moeten doen dan had ik het al aan mijn hart gehad gewoon slikken en vergeten en door rijden 
Citaat van: QuattroFrits op 23 juli, 2013, 16:27:00
Citaat van: Desmo-devil op 23 juli, 2013, 11:14:19
die zou ik na rijden tot mijn tank leeg was, en hopelijk voor hem hoefde hij niet te stoppen, wat een idioot.

Wie, die motorrijder die net voor die auto induikt in het begin van het filmpje ?
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Ik ben het helemaal met je eens Gassie, ook automobilisten onder elkaar doen dat.
Ik trek me daar ook niet te veel van aan want daar krijg je grijze haren van.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

The Stig's 130mph lawnmower - Top Gear Magazine

Dit monster is gebaseerd op de Honda HF2620 grasmaaier, maar veegt ondertussen de vloer aan met de nieuwe Porsche 911 Carrera in een 0-100 km/h duel. Deze grasmaaier sprint in iets meer dan 4 seconden naar 100 kilometer per uur en heeft een topsnelheid van 208 km/h. Let wel, deze cijfers zijn getest en gecontroleerd evenals het aantal decibel wat uitkomt op 130dB.

De Mean Mower lijkt erg veel, zoals iedereen natuurlijk direct ziet, op een reguliere HF2620 maaier. Alleen de wielen zijn wat groter. Onderhuids is echter een compleet nieuw chassis te vinden dat plaats biedt aan de krachtbron uit een Honda VTR Firestorm; een 1.000 cc unit met 109 pk. krachtig genoeg om de grasmaaier een topsnelheid van 209 km/u te geven. Maar ook erg luid: gekoppeld aan het Scorpion-uitlaatsysteem produceert hij 130 decibel.
Schakelen gaat middels een op maat gemaakte zesbak met stuurflippers, en de stuurinrichting is afkomstig van een Morris Minor. Komt omdat de Anglofielen van Honda's British Touring Car Championship-partner Team Dynamics aan de bouw heeft meegeholpen. — met The Stig.
living the life the way it comes

De Sjeng

#2240
God Forgives, I Don't

Gassie

Had het filmpje al gezien op 18.04 wordt het hilarisch heb je die 2 van de muppet show in real life wat een zeikerds..
:guns: :guns: :overkill:
Citaat van: De Sjeng op 22 augustus, 2013, 16:11:37
"Die fahren verruckt die Hollander".
KTM SMT 2011

acid

Herr Hauptkommisar rijdt wel zelf met 82 km/u, door het dorp,  naar "die Unfallstelle"...Die fahren wie verrückt, die Bullen...
...Wie later remt, is langer snel...

QuattroFrits

Welke landen hebben allemaal gele nummerplaten ?
Het wordt inderdaad door enkelen verziekt zodat anderen geen plezier meer mogen hebben.
En dat gebeurt met auto's precies hetzelfde, maar daar praat niemand over.
Dan maar begrenzers monteren voor alle hardrijders.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: acid op 23 augustus, 2013, 08:27:36
Herr Hauptkommisar rijdt wel zelf met 82 km/u, door het dorp,  naar "die Unfallstelle"...Die fahren wie verrückt, die Bullen...

Die machen aber nie fehler, die kennen die strecke.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

80 Db ist nur erlaubt...dat hangt toch van je motor af, ik geloof bij mijne staat 91Db fabriekstandaard.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

R-yen

#2246
Stilfser Joch Kehre 24

Eine ganz spezielle Kehrentechnik auf einer BMW 1200GS  :-X

De Sjeng

God Forgives, I Don't

Joker

Ik kan wel enigszins begrip opbrengen voor de bewoners.
In de bebouwde kom houd ik me in het algemeen zowel hier als in het buitenland aan de snelheid
Buiten de bebouwde kom is een ander verhaal. Dat is de verantwoording van een iedereen zelf.
Want motorrijders doden niet, ze worden gedood. ( of doen dat zelf )
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Oud filmpje van de meisjes van gladiatori, echte kunstenaars zitten daar niet bij. zit zelfs Raaz nog bij die van gekkigheid zijn kop in de oven stak. Rip, over de doden niets dan goed. Maar zo hard gaat het toch niet, valt wel mee hoor in mijn optiek.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away