Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Hey Evil, naar de Rursee kun je altijd ;)

Maar die lui zorgen dus ook voor die slechte naam van de motorrijders, de gereden snelheden horen thuis op een circuit (en daar mag het van mij nog veeeel harder) want zoals Joling al jaren geleden zong: een zatte kerel die de snelheid van een motor niet kent, en als hij niet zat is, gaat het net zo goed mis.
Als je naar het einde van het filmpje kijkt waar een motorrijder de weg oversteekt terwijl van de andere kant een andere motor aankomt (die zo te zien vrij rustig reed) kun je gemakkelijk bedenken wat er gebeuren kon als die "rustige" daar met 100tig aan was komen vliegen, dan had dit stukje film  gelijk een ander kopje gehad, zoiets van: door een slome motor die de snelheid van een laagvlieger niet kent, een rijder gedood, de ander een dwarslaesie.

Maaaar, laat je niet ontmoedigen, ook met minder hoge snelheden kun je daar veel lol hebben.
Let vooral op als je plots een Beemer in je spiegel (die zitten niet voor niets op je brommer) hebt, het zou zo maar Herr Broemsnoer kunnen zijn met zijn Polizweibrommer met video kunnen zijn.
Enige voordeel kan zijn dat je de beelden bijna live kunt bekijken, alleen wegen dan volgens mij de kosten niet op tegen het stukje film dat je kunt zien :-X

Smakelijk eten  :mrgreen: :mrgreen:(want daarvoor gaan ze toch altijd naar de Rursee? :yes6rs: :yes6rs:)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Goed gesproken Joepie, ben ik het roerend mee eens.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

geen muggezifterij maar als een idioot door de eifel rijden mag wel bestraft worden...
:yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Ut filmpje was imo op (drie-) dubbele snelheid afgespeeld?? Gaf nogal een vertekend beeld zo?!? :dunno:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik vond het nogal meevallen eerlijk gezegd, dacht idd ook dat die akties op ietwat aangepaste snelheid werden weergegeven. :oops:
Enne, ik ga nu hier echt niet zeggen dat je in de Eifel rustig moet rijden, om vervolgens bij de eerste de beste keer dat ik weer in de Eifel ben het gas behoorlijk open te trekken, dat zou beetje hypocriet zijn nietwaar ??
Word ik gepakt, dan heb ik het probleem, enne tussen hard rijden en gevaarlijk rijgedrag zit in mijn ogen echt wel een verschil  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 17 augustus, 2008, 14:20:27
Ik vond het nogal meevallen eerlijk gezegd, dacht idd ook dat die akties op ietwat aangepaste snelheid werden weergegeven. :oops:
Enne, ik ga nu hier echt niet zeggen dat je in de Eifel rustig moet rijden, om vervolgens bij de eerste de beste keer dat ik weer in de Eifel ben het gas behoorlijk open te trekken, dat zou beetje hypocriet zijn nietwaar ??
Word ik gepakt, dan heb ik het probleem, enne tussen hard rijden en gevaarlijk rijgedrag zit in mijn ogen echt wel een verschil  ;)


een groot verschil zelfs..maar wat in mijn ogen gevaarlijk lijkt is in iemand anders ogen mischien ongevaarlijk en andersom..zelf vond ik het filmpje ook nogal meevallen op bepaalde momenten na..

Z
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Het ging mij vooral om de wegen (lees bochten) die er in het filmpje te zien waren en minder
om die kerels of de snelheid :mrgreen: :yes6rs:

Maar verder wel met het meeste hierboven eens!! Is idd een zeer groot verschil tussen hard
rijden en gevaarlijk rijden. Al is dat een fijne lijn... In mijn ogen wordt het al snel gevaarlijk als
je de wegen niet kent. Ken je ze wel dan kan de snelheid al snel omhoog imo.

Neem het Vijlenerbos, dat ken ik van onder naar boven (dus in één richting) inmiddels volledig
van buiten. Incl. de bochten met vaak veel los grind enz. Als een toerist daar net zo hard als
mij zou willen rijden (wat ik tenminste al hard vind  ;)) wordt het al snel onverantwoord.

Kom je op onverkend terrein, dan is een ervaren voorrijder in mijn ogen (als beginnend rijder) al
een goede hulp.

@Nippon

Citaat van: Yvil op 17 augustus, 2008, 15:30:13
Het ging mij vooral om de wegen (lees bochten) die er in het filmpje te zien waren en minder
om die kerels of de snelheid :mrgreen: :yes6rs:

Maar verder wel met het meeste hierboven eens!! Is idd een zeer groot verschil tussen hard
rijden en gevaarlijk rijden. Al is dat een fijne lijn... In mijn ogen wordt het al snel gevaarlijk als
je de wegen niet kent. Ken je ze wel dan kan de snelheid al snel omhoog imo.

Neem het Vijlenerbos, dat ken ik van onder naar boven (dus in één richting) inmiddels volledig
van buiten. Incl. de bochten met vaak veel los grind enz. Als een toerist daar net zo hard als
mij zou willen rijden (wat ik tenminste al hard vind  ;)) wordt het al snel onverantwoord.

Kom je op onverkend terrein, dan is een ervaren voorrijder in mijn ogen (als beginnend rijder) al
een goede hulp.


imo een verkeerde gedachte  :-X

geloof me maar dat de meeste hier/daar op hun bek gaan  :roll:



Toledo

En zo ga je dus op je bek, volg eens de motor als die over de weg schuift

http://www.youtube.com/v/mCFTajjSsK4&hl=nl&fs=1"
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Motzippaldy

Toen ik jong was reed ik ook rond Ruhrsee  :-X
Proud on the South  

DeWitte

ik ook (mit fuhrerschein)  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

mij te veel prusche daar :mrgreen:
Smells like rubber

limbofighter

#1092
Citaat van: Toledo op 17 augustus, 2008, 16:09:05
En zo ga je dus op je bek, volg eens de motor als die over de weg schuift

http://www.youtube.com/v/mCFTajjSsK4&hl=nl&fs=1"

holy fuck  :shock: zo gek ben ik niet,hoef niet perse met het knietje aan de grond.
Heb een gezin en daar wil ik nog langer bij zijn  :yes6rs:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

B-Witch

Geef je groot gelijk Roger, dat knietje hoeft niet hoor.
Ik vind het af en toe als ik het zie echt patserig uitzien (haantjesgedrag noem ik dat)

ow ja Roger, spatie tussen emoticon en tekst zetten, heb het ff voor je aangepast ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

limbofighter

Citaat van: Suzuki-Girl© op 17 augustus, 2008, 20:54:28
Geef je groot gelijk Roger, dat knietje hoeft niet hoor.
Ik vind het af en toe als ik het zie echt patserig uitzien (haantjesgedrag noem ik dat)

ow ja Roger, spatie tussen emoticon en tekst zetten, heb het ff voor je aangepast ;)

thanks je bent een schat
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje