Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

Joepie1958

Voor het koppel hoef je het niet te laten, voor mijn baan is het minder :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 15 juni, 2009, 17:04:46
Blasfemie ten top :evil:

Hoezo, of moet een motor perse stinken en lawaai maken? voor het vermogen hoef je de elektrieke aandrijvingen niet te laten staan. Het geluid kun je er wel middels een luidsprekertje bij fabrieken? FF als voorbeeld, de volledig electrieke Lotus elise die mijn werkgever als promocar heeft is veel sneller dan de benzineversie, nl in 3,5 sec op 100 en het vermogen komt gelijk volledig inhakken: heftig hoor  :worship-cool:

Of elektrieke aandrijving het milieu minder belast geloof ik persoonlijk niet. Denk dat om zoveel electriek te genereren om zo'n vehicle op te laden/te laten rijden je wellicht nog meer fossiele brandstof nodig hebt en dat bij dat proces ook nog een hoop zooi de schoorsteen van de elektrieke centrales uitkomt.  :yes6rs: Als we nou de hele noordzee vol zetten met windmolens en alle nederlandse daken met (gratis?) zonnepanelen vol legt, dan schiet het op, nu nog niet imo. In dat geval koop ik gelijk de 1e betaalbare elektrieke motor (dat luidsprekertje met V2 sound maak ik dan wel zelf :yes6rs:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Aves

Gadver, der gaat niets boven, smeer, verbrandde benzine en een mooi geluidje van de motor zelf!

DeWitte

toen ze nog met paard en wagen alles deden, reageerden ze ook zo op de eerste (auto-)mobiel :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 30 mei, 2009, 18:56:41
en hier nog eens uit de oude doos "le Fantome" tijdens zijn rit over de "peripherique" (ring rond Parijs) ffkes na dit filmke ging hem letterlijk het licht uit :-X. Gek he? met dik 200 km/h zelfs 250 aantikken tussen de file door :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=wwtZOMv74Ww&feature=player_embedded
met duitse vertaling welliswaar :?

Zo rijden ze er de hele dag door! Alleen dan niet met zo'n hoge snelheden. Maar met de motor tussen 2auto's rijden is daar geen probleem. Behalve afgelopen vrijdag nacht... werd een motorrijder over het hoofdgezien. Dat schud je wel even wakker!

the Stig

Citaat van: Timeeh op 16 juni, 2009, 13:28:47
Citaat van: Dwars® op 30 mei, 2009, 18:56:41
en hier nog eens uit de oude doos "le Fantome" tijdens zijn rit over de "peripherique" (ring rond Parijs) ffkes na dit filmke ging hem letterlijk het licht uit :-X. Gek he? met dik 200 km/h zelfs 250 aantikken tussen de file door :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=wwtZOMv74Ww&feature=player_embedded
met duitse vertaling welliswaar :?

Zo rijden ze er de hele dag door! Alleen dan niet met zo'n hoge snelheden. Maar met de motor tussen 2auto's rijden is daar geen probleem. Behalve afgelopen vrijdag nacht... werd een motorrijder over het hoofdgezien. Dat schud je wel even wakker!

En het kan nog harder Ghostrider reeds de Peripherique nog sneller rond

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

scare tactics
http://www.youtube.com/watch?v=u7BYxvRJSzg

volgens mij hebben zich er een paar bepist
KTM SMT 2011

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

Timeeh

 :naughty: Beetje onsportief... Maar leuk om te zien natuurlijk!
Wit helmpie 'wint'  de race maar op de vuist verliest ie toch haha