Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 29 januari, 2010, 16:36:16
500pk brommert  :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=7ZZVfg3YyW4&feature=player_embedded#

wel geen lichtgewicht  :lol:

Een motor met een auto-stuur is voor mij een auto op 2 wielen, en nog lang geen motor!
Blieve lache...8)

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

als je ziet hoeveel er daar uit vliegen of neer gaan  vraag je je af waar zei leren rijden  :mrgreen:
KTM SMT 2011

Joepie1958

kijk waar je naar toe wil :shock: in de slowmo zie je hem zichzelf de vangrails in kijken :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh


Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Timeeh

 :schater:
Wel een beetje jammer dat als hij is gevallen en de jongedame kijkt voor zich dat er toch op 2banen auto's rijden...  :lol:

Gassie

Citaat van: Timeeh op 03 februari, 2010, 12:26:47
:schater:
Wel een beetje jammer dat als hij is gevallen en de jongedame kijkt voor zich dat er toch op 2banen auto's rijden...  :lol:

ik let liever ergens anders op maar je hebt gelijk
KTM SMT 2011

Timeeh

Ben maar niet bang... ik heb 2x gekeken!  :lol:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 07 februari, 2010, 16:33:30

Rommel slepen  :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=nnA7woqqtAk&feature=player_embedded



:roll: Als je naar die kleine kentekenplaten kijkt zouden het bromfietsen kunnen zijn.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

volgens mij komen ze gewoon uit verweggistan, daar hebben ze allemaal van die kleine platen :worship-cool:
en EEN GS IS GEEEEEN BROMMER :onderplak: :onderplak: (en ter geruststelling van Dwars: EEN KTM OOK NIET) :banghead4rv:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

ik was niet verontrust hoor, een ktm verwar je niet zo snel met zo'n gsjohn-deere

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away