Het filmpjes topic

Gestart door banzai, 15 september, 2005, 14:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 08 januari, 2011, 08:25:25
Wat een stelletje idioten zeg

Dit is goed genoeg voor het programma "stom, stommer, stomst".  :yes6rs:  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

zo'n helling met zo'n gewicht en zo weinig pk's is natuurlijk vragen om moeilijkheden, die had minstens een aanloop van 1,5 km moeten hebben :-X (vraag maar na bij N.S. en Veolia of modelspoor bouwers met ervaring :D)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Ik denk niet dat het aantal PKs  het probleem was
want dat ding heeft volgens mij een koppel als een trein
Ik geloof dat hij het gewoon te voorzichtig heeft willen doen  :roll:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Gassie

volgens mij knijpt ie onbewust de koppeling in want wiel slipt niet door
KTM SMT 2011

Steefke™

Het is een amerikaan he dat zegt toch genoeg  :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 16 januari, 2011, 17:17:54
driften troef

http://www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA

Vet filmpje  :yes6rs: :yes6rs: die gast kan wel een stukje driften zeg. Maar ik denk dat Herr Tod hem nog iets voordoet  :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Vast wel :lol: Wel een interessant idee om es te proberen met zo'n lange achterbrug :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 17 januari, 2011, 16:47:24
Vast wel :lol: Wel een interessant idee om es te proberen met zo'n lange achterbrug :yes6rs:

Daar leek jij me DE persoon voor om dat soort tructjes uit te halen haha.  :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil


Yvil

Hier maar ff n linkje naar een filmpje....

http://www.kladblog.com/content/html/201101/2motors.asp

Wat een F*cking mong@@l dat die gast hier gaat inhalen!!!!  :onderplak: :guns: :overkill:

Het zal je maar tegenkomen in een bocht  :shock:

ps: Opzich heb ik het wel ook nog nooit mee gemaakt dat een
auto MIJ moet inhalen als ik op de motor zit.  :twisted:  :mrgreen:

Motzippaldy

Proud on the South  

Desmo-devil

Vergis ik me of zie je , als je goed kijkt, dat er iets onder water ligt waar die gast overheen rijdt.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away