ff voorstellen

Gestart door *LUCKY 13*, 27 juni, 2006, 16:12:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Ik dacht dat ook... totdat ik 'voor 1 dagje maar' ff wat probeerde. Is nooit meer goed gekomen, alleen maar erger geworden :twisted:

:laughing49so:  :stupid:

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

*LUCKY 13*

tjeh krij der nu al bijna 20.000km zo meej.............en in  oktober doe ik opnieuw examen, dus ik heb geduld!!!!! (of hier moet iemand t setje deruit kunnen halen, en m goed afstellen:P)
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Karin


Desmo-devil


karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

crazy j

mededeling

lucky 13 is woensdag jarig  8)  8)  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: "crazy j"mededeling

lucky 13 is woensdag jarig  8)  8)  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

feestje? :twisted: waar?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "crazy j"mededeling

lucky 13 is woensdag jarig  8)  8)  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

feestje? :twisted: waar?
ik zie dit bericht staan en realiseer me nu pas dat ik donderdag jarig ben. Goed ver doeme al weer een jaar ouder (37)
Smells like rubber

QuattroFrits

:roll: Één feestje delen door twee. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

goed ideee  :P  :P  :P
living the life the way it comes

*LUCKY 13*

mmmmm, jeh ik houd niks normaal gesproke, maaruh zaterdag is de opening van de bozzini.......Kom der ma ene drinke :wink:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

QuattroFrits

Citaat van: "*LUCKY 13*"mmmmm, jeh ik houd niks normaal gesproke, maaruh zaterdag is de opening van de bozzini.......Kom der ma ene drinke :wink:

Was maar een grapje Lucky, ik ben niet zo'n feestvarken. :wink:
Maar toch reeds van harte en dat je het nog jaaaaaaren mag volhouden en dat zelfde geldt ook voor Steefke, van harte gefeliciteerd. 8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: "crazy j"mededeling

lucky 13 is woensdag jarig  8)  8)  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

nog 2 nachjes slapen :yes6rs:
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "*LUCKY 13*"mmmmm, jeh ik houd niks normaal gesproke, maaruh zaterdag is de opening van de bozzini.......Kom der ma ene drinke :wink:

Was maar een grapje Lucky, ik ben niet zo'n feestvarken. :wink:
Maar toch reeds van harte en dat je het nog jaaaaaaren mag volhouden en dat zelfde geldt ook voor Steefke, van harte gefeliciteerd. 8)


yes bedankt :D

ik vier mijn verjaardag normaal ook niet, maar ik heb voor vrijdag vrij gepakt dan heb een lekker lang weekend
Smells like rubber