Hoofdmenu

startmotor inbouwen

Gestart door Gehaktbal, 28 juni, 2006, 08:03:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AngelInMe

Jos, als ik een vent was kwam ik je wel ff helpen :mrgreen:

En je kunt niet meer als zelf proberen toch?

WhomBom

als ik n vent was kwam ik ook wel :mrgreen:  maar met de fiets naar roermond schiet niet op  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"Jos, als ik een vent was kwam ik je wel ff helpen :mrgreen:

En je kunt niet meer als zelf proberen toch?

Ik ken der eentje die een gaskabel zelf zou gaan vervangen :roll:  :shutup:

@ 81: Had je trouwens al geinformeerd bij Schepers??
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gehaktbal

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "AngelInMe"Jos, als ik een vent was kwam ik je wel ff helpen :mrgreen:

En je kunt niet meer als zelf proberen toch?

Ik ken der eentje die een gaskabel zelf zou gaan vervangen :roll:  :shutup:

@ 81: Had je trouwens al geinformeerd bij Schepers??

schepers en motorhuis geleen doen het niet ,omdat de startmotor er niet gekocht is,kunnen ze een beetje verdienen doen ze het nog niet.

zo slecht gaat het dus ook niet.

p.s. ik zit doordeweeks vaak in oirsbeek
naked bike or wife,i like it both

_P_

Belachelijke mentaliteit..

Herr Tod

Ik heb dit weekend al plannen met mn eigen bike anders had ik je wel willen helpen :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"

Ik ken der eentje die een gaskabel zelf zou gaan vervangen :roll:  :shutup:

Dat was de koppelingskabel, toen ik thuis kwam zat ie er al op :roll: ik heb nog geprotesteerd mejah... We hebben hem er niet weer af gehaald en weer erop gezet :lol:

@ Jos: Snap niet dat ze je niet tegen betaling willen helpen :? Zorg dat je aan 150euro komt en dan kun je die bonnen meenemen ;) http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?t=1164

B-Witch

Dat ze jos niet helpen, heeft allemaal met garantie bepalingen te maken denk ik
Ik zou ook geen garantie geven op onderdelen waar ik niet zeker van weet waar het vanaf komt en of het wel goed is.
Je kan dan geen garantie meer geven, en gaat het dan toch mis, heb jij het gedaan, dat is geen goede reclame :wink:

En ja ze willen ook centjes verdienen, is toch vrij normaal he???

Ik kan me dan ook mateloos ergeren op mensen die altijd voor "nop" op de eerste rij willen zitten, je moest eens weten wat er allemaal bij komt kijken om een beetje zaak draaiende te houden :!:

sorry maar zo denk ik erover... :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

_P_

uurtje/factuurtje, op werkzaamheden hoef je geen garantie te geven..

B-Witch

Citaat van: "_P_"uurtje/factuurtje, op werkzaamheden hoef je geen garantie te geven..

Nee maar gaat die startmotor naar de kloten, wordt er altijd gevraagd: waar heb je die laten inbouwen dan.....
dat is het risico wat ze niet willen lopen. :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "_P_"uurtje/factuurtje, op werkzaamheden hoef je geen garantie te geven..

Nee maar gaat die startmotor naar de kloten, wordt er altijd gevraagd: waar heb je die laten inbouwen dan.....
dat is het risico wat ze niet willen lopen. :roll:

Juist..ben ik het wel mee eens..

Ik zou het ook niet doen

karz

Zouden diezelfde zaken daarom ook geen banden die niet bij hun gekocht zijn monteren ?  :shutup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Busaberke

Citaat van: "karz"Zouden diezelfde zaken daarom ook geen banden die niet bij hun gekocht zijn monteren ?  :shutup:

idd,
als ze een band of een velg verkloten leggen ze er zwaar geld aan bij.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

_P_

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "_P_"uurtje/factuurtje, op werkzaamheden hoef je geen garantie te geven..

Nee maar gaat die startmotor naar de kloten, wordt er altijd gevraagd: waar heb je die laten inbouwen dan.....
dat is het risico wat ze niet willen lopen. :roll:

Ah, ok. Je hebt't over risico van je reputatie, niet de garantie. Heb je wel gelijk in, immers:

Een goede reputatie opbouwen kost je als ondernemer een aanzienlijke periode en veel inzet, terwijl een enkele ontevreden mafkees met een Internetverbinding dit volledig teniet kan doen..

Is er in deze regio nergens een 'doe het zelf' garage waar de TS terecht zou kunnen, en onder toeziend oog* zou kunnen klussen?

* = lees: helpende hand

Gehaktbal

hij is erin gegooid.
naked bike or wife,i like it both