Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

:oops: Allemaal leuke verhalen,  :oops: maar can zo'n topic ook wat smaller??
Ik krijg hier het heen en weer van. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Vandaag een kast gekocht, en de bekers van Piet Roton42 zijn keurig door Ma Racing erin geplaatst.






Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Ziet er goed uit Tonnie, maar wat heb jij een lieve vrouw, die dat allemaal zo voor je doet :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "suzuki-girl"Ziet er goed uit Tonnie, maar wat heb jij een lieve vrouw, die dat allemaal zo voor je doet :thumbsup:

Dank je suzuki-girl, i.d.d Ma Racing, is een lieve vrouw (al ruim 42 jaar)
Ze kan er heel goed mee leven met mijn race bezetenheid.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Van de vele oude meegekregen kranten van Piet roton42, een mooi album gemaakt


Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Citaat van: "suzuki-girl"Ziet er goed uit Tonnie, maar wat heb jij een lieve vrouw, die dat allemaal zo voor je doet :thumbsup:

Dank je suzuki-girl, i.d.d Ma Racing, is een lieve vrouw (al ruim 42 jaar)
Ze kan er heel goed mee leven met mijn race bezetenheid.

dat moet wel echte liefde zijn dan :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

****************Hoera hoera hoera***************


Woensdag heb ik een afspraak, met de beroemde techniker en coureur uit de 60-70er jaren Herman Meyer (Hemeyla) had vandaag weer tel. contact met hem, om een afspraak te maken, wat niet zonder slag of stoot ging, gezien Herman het glorierijke raceverleden, heeft afgesloten, en hij zelfs niemand meer te woordt wil staan, maar door rustig op hem in te praten, heeft hij mij toch toestemming gegeven, voor een gesprek, wat dan voor Herman ook het laatste intervieuw zal zijn, nou mensen, dat worden een paar onrustige nachten weer, ga morgen weer een hele mooie taart voor hem bestellen, met daarop:

"Herman Meyer Laren"
*****Hemeyla*****

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

ik vraag me af hoe jij die mensen allemaal kent en ontmoet?? SUPER 8)  

hoe doe je dat?  zoals de Don Vito in de peetvader??? I'm gonna make you an offer, you can't refuse :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Die mensen wil ik ook wel eens ontmoeten :yes6rs: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"ik vraag me af hoe jij die mensen allemaal kent en ontmoet?? SUPER 8)  

hoe doe je dat?  zoals de Don Vito in de peetvader??? I'm gonna make you an offer, you can't refuse :mrgreen:

Nou Hub, na Hemeyla, heb ik al weer een ander zeer bekend iemand, het contact is al gelegd, het is geen coureur, maar 1 van de beste monteurs uit ons land, die jaren bij Boet v. Dulmen en Marcel Ankone heeft gewerkt, een man met giga sleutelervaring, aan racemotoren, komt goed.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Herr Tod"Die mensen wil ik ook wel eens ontmoeten :yes6rs: :worship-cool:

Ja Herr Tod, die Herman Meyer, heeft een geweldige unieke prestatie geleverd, met het bouwen van zijn Hemeyla,s, vele coureurs hebben met zijn machines gereden, hijzelf trouwens ook, GP winnaar zelfs, en vele Int coureurs, waaronder Barry Sheen, maakten gebruik van zijn zelfgebouwde compacte betrouwbare versnellingsbakken.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag ben ik naar de oud coureur, en fabelachtige technicus Herman Meyer (Hemeyla) geweest, inmiddels ook al 64, hetzelfde bouwjaar als RRH, en ik had daar een twee uur voor uitgetrokken, wetende dat Herman, het raceverleden heeft afgesloten, en niet meer zozeer zit te wachten, op geinteresseerden, maar bij binnenkomst, voelde dit al gelijk heel goed, en na 4,5 uur heb ik zelf maar beslist om hem te verlaten, maar Herman vroeg, uitdrukkelijk, "Tonnie kom je nog een keer terug?"
We hebben gepraat gepraat gepraat, en Herman, had op mijn vele vragen, direct een antwoordt, echt uniek, getallen over poorttiming- uitlaten-versnellingsbakverhoudingen enz enz enz, wist hij zich feillos te herinneren, zoook de vele vele wedstrijden, met hele leuke annecdotes. kom daar later op terug.
Gezien Herman al zijn (kampioens) bekers en racers heeft gestald in het 50 cc museum te Lexmond, zei hij mij, dat ik zijn kampioens beker krijg, hij zou die daar uit het museum halen, nou mensen, dit vind ik wel zo mooi, geen woorden voor.
Hier een paar foto,s van vandaag.




Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Van de week werd ik benaderd, door een voorheen zeer goede zijspancoureur, die in 1976 is gestopt, uit het Limburgse land, en hij bood mij zijn raceoverall aan, van zijn laatst gereden race, ben daar ontzettend blij mee, zelfs de verzendkosten nam hij voor zijn rekening, wat een SUPER gebaar.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Schmetzke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"

Sow Tonnie, je lijkt wel een reus naast een tuinkabouter  :shock:
Doe je een beetje voorzichting met z'n hand? Dalijk knijp je hem fijn  :shock: