Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Heb contact gezocht met 5 voudig Wereldkampioen Anton (Toni) Mang, en binnenkort krijg ik een gesigneert T shirt, ennnnnnnnnnnnnnnn,???????????
Ik laat me verrassen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Zoals div MFLers zullen weten, probeerde ik jarenlang de steun en toeverlaat te zijn van coureur Riny v/d Lee, wat resulteerde dat hij in 1982 onder  moeilijke omstandigheden kampioen werdt in de 350 cc klasse, met zijn Wesp Yamaha.
We hebben samen heel veel meegemaakt, maar Riny had altijd de wil om te winnen, wat helaas ook wel eens minder goed afliep, en daardoor uren in het ziekenhuis heeft doorgebracht, of bij de toen beroemde dokter Derweduwen, in Moll (B)
Riny heeft mij voor een tijd terug gevraagd, of ik wist waar zijn Yamaha gebleven zou kunnen zijn, gezien dat de eerste koper hem ook weer aan iemand had verkocht niet wetende aan wie.
Na wat speurwerk, heb ik hem gevonden, en zijn we daar gezamelijk naar toe geweest, en werden daar perfect ontvangen, en was het voor Riny een zeer emotioneel weerzien, gezien dat hij zijn raceverleden niet kan loslaten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag contact gehad met de Kawasaki GP1 teammanager, die in Heerlen is gevestigd, gezien dat het Officiele fabrieksteam ophoudt te bestaan, worden alle motoren enz vernietigd (shredder) hetgeen morgen gaar gebeuren.
Mijn vraag was aan hem, of er iets te onttrekken is, voor mijn verzameling, hij was onder de indruk van mijn raceverzamel woede, en zou vandaag een mailtje doen naar de Kawasaki baas in Japan, daar hij daar toestemming van moest hebben, in dien Ja, dan zou alles keurig op papier gezet moeten gaan worden, dat niets in andere handen mag komen enz enz, nou dat is voor mij geen probleem.
Wel kon hij de toezegging doen van een paar handschoenen van Anthony West.
Dus mijn dag kan al niet meer stuk.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

eey klasse oldtimer, maar eeuh waar heb jij uitgehangen? toch nie ziek geweest hoop ik??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 01 april, 2009, 18:59:07
eey klasse oldtimer, maar eeuh waar heb jij uitgehangen? toch nie ziek geweest hoop ik??

Een beetje minder prettig in mijn vel Hub, soms moet je wat gas terugnemen ;)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

je bent er weer en dat is het enige dat telt :worship-cool: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Vandaag een gesprek gehad bij mij thuis, met iemand van TV Gelderland, ze zoeken mensen met een speciale hobby, en daar zou mijn raceverzameling perfect in passen, na het uur durend gesprek, over het hoe en waarom, komen ze 27 April, met een camera, en moet ik met de Busa buiten staan, en komen ze z.g "buurten" en worden er vragen gesteld enz enz, om nadien mijn verzameling op te nemen, verlangt men, dat ik daar een toelichting op geef :oops: :yes6rs:, ik weet niet of ik dat wel kan :lol:
En dan moet je je voorstellen, dat ik dat allemaal te "danken"heb aan mijn dochter, die heeft mij daarvoor opgegeven, van je kinderen moet je het maar hebben :lol: :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

over de knie met die dochter :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

#548
Foto,s v/d 3 uur durende opname,s door TV Gelderland gisteren, al met al was het zeer geslaagd.
En respect voor de cameraman, zo achterop de motor.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

De juff van TV Gelderland had haar huiswerk goed gemaakt, gezien de vragen die ze me stelde
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Ook onze kleinzonen mochten even de camera hanteren
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

 :worship-cool: leuk allemaal...wanneer komt dat op TV Gelderland? dwz wanneer word het uitgezonden ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

TV Gelderland, kanaal 984 :D
Ook in Limburg te ontvangen (uiteraard) :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

De uitzending zal Juli-Aug plaatsvinden, juiste datum enz krijg ik nog door.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********