Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Kreeg van Drikus Veer nog een unieke lederen armband uit 1947, toen hij kampioen in de 350 cc klasse werdt.
Van de Carley eigenaar een mooie oude kreidler poster die uniek is, en een 30 jaar oude spandoek, krijgen een mooie plaats bij mij.


Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

:shock: ik vraag me af hoeveel spul jij inmiddels hebt, ik moet dat echt gaan zien 8) Wie gaat er mee kijken, ik heb getuigen nodig :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Had gistermorgen Drikus en zijn vrouw Marie opgehaald om naar de eigenaar te gaan met zijn Carley, toen ik bij Drikus en zijn vrouw kwam, werd ik enorm verrast, met de woorden, "Tonnie we gaan volgende week de zolder opruimen, en alles wat daar ligt uit Drikus zijn lange raceverleden, dat komt maar 1 man toe, en dat ben jij, gezien jou racebezetenheid, en het waardeert, dus we bellen jou als we alles bij elkaar hebben"
Nou beste MFLers, zit niet gauw om een (race) woord verlegen, maar nu even wel, Drikus en Marie, ik weet dat jullie dit ook lezen, GROTE KLASSE, DANKJEWEL, het krijgt een mooie plaats, wat dat heeft verdient heeft, gezien mijn totale Drikus Veer bezetenheid, wat een KARAKTERCOUREUR was je, super.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Drikus Veer werdt "De tijger van Borculo"genoemd.
Mijn vraag.
Hoe is hij aan die naam gekomen???????????????
Diegene met het goede antwoordt, verdient van mij eeuwige roem.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Drikus Veer werdt "De tijger van Borculo"genoemd.
Mijn vraag.
Hoe is hij aan die naam gekomen???????????????
Diegene met het goede antwoordt, verdient van mij eeuwige roem.

Nou.. :lol:

Zijn bijnaam 'de tijger van Borculo' had hij verdiend aan het feit dat hij als vechtlustige tijger, met gekromde armen, op de motor zat en daarnaast vele successen boekte op een Triumph Tiger. .
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Door zijn veelzijdigheid misschien :?:
zilveren vaas in Italie (tereinrace), en dan op een produktie motor van zich laten spreken, zodat hij op een voor hem onbekende en reserve Gilera mocht rijden, maar door teamorders nooit heeft mogen winnen, terwijl hij dat wel had gekunt :wink:
en ow ja eerste Nederlander die punten haalt in de 500cc 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
en ow ja eerste Nederlander die punten haalt in de 500cc 8)

jah...in 1955 was dat..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "suzuki-girl"Door zijn veelzijdigheid misschien :?:
zilveren vaas in Italie (tereinrace), en dan op een produktie motor van zich laten spreken, zodat hij op een voor hem onbekende en reserve Gilera mocht rijden, maar door teamorders nooit heeft mogen winnen, terwijl hij dat wel had gekunt :wink:
en ow ja eerste Nederlander die punten haalt in de 500cc 8)

suzuki-girl, ik ben echt SUPERTROTS OP JOU, door jou interresse, in de HELDEN van vroeger, jouw antwoordt, zou daarop best betrekking op kunnen hebben, het is helaas niet helemaal zo, waar hij die bijnaam aan verdient heeft.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Drikus Veer werdt "De tijger van Borculo"genoemd.
Mijn vraag.
Hoe is hij aan die naam gekomen???????????????
Diegene met het goede antwoordt, verdient van mij eeuwige roem.

Nou.. :lol:

Zijn bijnaam 'de tijger van Borculo' had hij verdiend aan het feit dat hij als vechtlustige tijger, met gekromde armen, op de motor zat en daarnaast vele successen boekte op een Triumph Tiger. .

Beste FZ Ron, ook jou uitleg hieromtrent, zou zeker van toepassing kunnen zijn, echt niet zo verkeerd gedacht, maar is niet helemaal correct.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

vertel Tonnie, nu ben ik nieuwsgierig :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

hij had een foute ondergoed smaak? :rofl:

neenee flauwekul, ben ook wel benieuwd naar het antwoord?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Road Racing Tonnie

Zoals suzuki-girl al heeft scherp opmerkte, dat Drikus zowel in het zand alswel op het asfalt een topper was, heeft hij die naam te danken aan zijn crosscapriolen enwel hierom.
In Ommen was een hele beroemde crossbaan, die bekend stond, om een zeer moeilijk te nemen passage, hetende de "berenkuil"en Drikus was 1 v/d zeer weinigen, die de "berenkuil"op de juiste snelle manier wist te bedwingen, en werdt er alom rondgesproken.
De tijger van Borculo, weet de berenkuil te temmen, vandaar die bijnaam.

"Opdat zij nooit moge worden vergeten"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

crazy j

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Had gistermorgen Drikus en zijn vrouw Marie opgehaald om naar de eigenaar te gaan met zijn Carley, toen ik bij Drikus en zijn vrouw kwam, werd ik enorm verrast, met de woorden, "Tonnie we gaan volgende week de zolder opruimen, en alles wat daar ligt uit Drikus zijn lange raceverleden, dat komt maar 1 man toe, en dat ben jij, gezien jou racebezetenheid, en het waardeert, dus we bellen jou als we alles bij elkaar hebben"
Nou beste MFLers, zit niet gauw om een (race) woord verlegen, maar nu even wel, Drikus en Marie, ik weet dat jullie dit ook lezen, GROTE KLASSE, DANKJEWEL, het krijgt een mooie plaats, wat dat heeft verdient heeft, gezien mijn totale Drikus Veer bezetenheid, wat een KARAKTERCOUREUR was je, super.

eey RRH
zo te lezen wordt het binnekort tijd om bij te bouwen
compleet huis voor je verzameling  :wink:
living the life the way it comes

Road Racing Tonnie

Citaat van: "crazy j"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Had gistermorgen Drikus en zijn vrouw Marie opgehaald om naar de eigenaar te gaan met zijn Carley, toen ik bij Drikus en zijn vrouw kwam, werd ik enorm verrast, met de woorden, "Tonnie we gaan volgende week de zolder opruimen, en alles wat daar ligt uit Drikus zijn lange raceverleden, dat komt maar 1 man toe, en dat ben jij, gezien jou racebezetenheid, en het waardeert, dus we bellen jou als we alles bij elkaar hebben"
Nou beste MFLers, zit niet gauw om een (race) woord verlegen, maar nu even wel, Drikus en Marie, ik weet dat jullie dit ook lezen, GROTE KLASSE, DANKJEWEL, het krijgt een mooie plaats, wat dat heeft verdient heeft, gezien mijn totale Drikus Veer bezetenheid, wat een KARAKTERCOUREUR was je, super.

eey RRH
zo te lezen wordt het binnekort tijd om bij te bouwen
compleet huis voor je verzameling  :wink:

Nou de plannen zijn al gemaakt "crazy j" :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Heb gisteren met mijn kleinzonen, bijna de gehele dag, in de mijn zo dierbare ruimte doorgebracht, alles opnieuw gerangschikt, Ma Racing had prikborden gekocht, en samen met de kleinzonen, vele foto,s opgeprikt, ondertussen, heel gezellig gepraat met hun, oner het genot van een glaasje fris, en zo.
Gezien ik een unieke foto heb van Jack Middelburg, wilden ze alles maar dan ook alles van Jack weten, en ""toevallig"wist ik wel het 1 en ander van hem, en zeer aandachtig, en tussendoor vragen stellen, hebben ze geluisterd, was heel erg gezellig, s,avonds belde onze dochter (Brenda Racing) en ook zij wist inmiddels alles van Jack,  :lol:  dat zijn nou leuke dingen voor (racegekke opa,s) de mensen.







Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********