Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag de 100ste raceoverall ontvangen van Erik Groen, uit de Supersport 400 klasse, daarna heeft hij in de SS600 klasse gereden bij het Dee Cee team van Wilco Zeelenberg, een vervelend ongeval in Hengelo (GLD) heeft hem doen besluiten om te stoppen met racen.
Op naar de 200 :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Zaterdag een uniek schoolschrift uit 1960 gescoord, met tietallen handtekeningen van, van de toen beroemde coureurs, o.a Mike Hailwood  Derek Minter Tarquinio Provini Luigi Taveri Gustav Havel, Frantisek Statsny, Bob Mc Tyre, Max Deubel, Emil Horner enz enz, vele zullen die namen niets zeggen, maar voor mij is het een unieke aanvulling. 
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

BMWhub

Tonnie

Een super aanwinst voor je verzameling, al zegt het jou meer dan de meeste van ons.
waarvan de meeste onderons de naam Mike Hailwood  bekend voorkomt, als honda piloot op de 6 cylinder en van de hailwood replica.
De andere heb ik op moeten zoeken maar ook alle piloten met ballen. :worship-cool:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Heb weer 2 raceoverall,s en een helm kunnen toevoegen, aan mijn verzameling.

1 overall en helm is van 1967, van de Triumph zijspancoureur Sas, deze overall, is best wel bijzonder, daar hij van het toendertijd zeer bekende Engelse merk Kathy is.
De andere overall is van de zijspanbakkeniste Janita van Soest.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

De bekende motorclub Hamove uit Hengelo (GLD) bestond afgelopen Zondag 75 jaar, en ben ik voor een paar maand terug benadert, om dit feestgebeuren in en rondom de molen, (div MFLers weten wat ik bedoel met de molen) wat op te fleuren met div raceoverall,s, en heb daar graag aan willen voldoen, tevens mocht ik reclame maken voor "mijn"racesite", al met al was het zeer geslaagd.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Vandaag een raceoverall kunnen toevoegen van Robert van der Molen, waar hij in 2000 mee heeft deel genomen aan de WK Superbike in Assen, overall heeft wat schuurschade, dit is gekomen door een vervelende highsider in de Stekkenwal, vlak voor het einde.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Road Racing Tonnie

Vandaag de 75 jarige Herman Oosterloo op bezoek gehad, hij is 3 voudig Ned kampioen zijspan wegrace (1968 1969 1970) Herman heeft 16 jaar de zijspansport bedreven, voor mij had Herman zijn oude raceoverall en een beker, we hebben ontzettend gezellig gepraat, bij deze nogmaals bedankt Herman, binnen kort wil hij nogmaals komen met zijn oude bakkenist Karel Hermans, ik verheug mij erop.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Nou Hub, zo.n Benelli sei heeft op het circuit, niets te zoeken gehad, je ziet ze tegenwoordig nog wel eens bij de HMV CRT als demo racer, het zijn dan omgebouwde straatfietsen, overigens schitterend gemaakt in racetrim, zag er vandaag nog een in Tubbergen aldaar.
Er zijn er een ca 4000 van gemaakt, maar hadden wel eens een krukas probleem, en konden niet wedijveren met een CBX zescilinder, ook niet wat pk,s betrof ca 70 tegen ca 100, toch zijn het inmiddels zeer gewilde objecten., en de sound blijft natuurlijk uniek.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vandaag twee startbewijzen, gekregen, van de helaas te vroeg overleden Rob Bron, heel erg leuk.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********