MFL Fotoshoot

Gestart door DeWitte, 08 juli, 2006, 09:41:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Waar ligt in godsnaam Withuis en Mariadorp :shock:

enne zeg het ff op tijd...kan ik nog naar de kapper :rofl:  :rofl:


:mrgreen:

schaam je! dat je die "looker" niet kent :lol:

ik ben vandaag naar de kapper geweest :mrgreen:

DeWitte

zou ut nie tijd worre :mrgreen:

weer blonTT zeker :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

Bochtje bij de molen bij Bemelen is ook niet gek.. kun je rechtdoor leuk off-road ...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Busaberke

Citaat van: "Zwerver"Bochtje bij de molen bij Bemelen is ook niet gek.. kun je rechtdoor leuk off-road ...

istie overzichtelijk genoeg om er ff goed plat te gaan ?  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Zwerver"Bochtje bij de molen bij Bemelen is ook niet gek.. kun je rechtdoor leuk off-road ...

istie overzichtelijk genoeg om er ff goed plat te gaan ?  8)

Volgens mij niet, en ook erg smal en niet echt geschikt voor een mooie foto.

Schmetzke

Persoonlijk vind ik dit de ideale locatie voor een fotoshoot.

Halverwege deze weg is ook een hele mooie lange bocht (je kunt hem zien liggen op de foto, helemaal onderaan) met zeer goed asfalt. En genoeg plaats voor wat wheely's, stoppies e.d.
Incl mooi uitzicht.



Voor wie niet weet waar het is, nog geen 15 min. rijden vanuit Epen (richting België)  8)

Schmetzke

Oja, en je kunt er ook goed crashen  :!: Ene van de SM-clan is er al 3 keer gecrashed (op een half jaar) en hij had steeds niks, op wat schaafschade na.  :lol:

Achter de bocht is namelijk een wei, du dan kun je lekker uitschuiven in het gras... Wel eerst even onder de prikkeldraad door weurmen (of eroverheen als je genoeg snelheid hebt  :lol:  :lol:  :lol: )

8)

Desmo-devil

Prikkeldraad ervaring 3 jaar geleden gehad met de monster. Kost je wel een nieuw pak !!!!

Youp

Citaat van: "Schmetzke"Persoonlijk vind ik dit de ideale locatie voor een fotoshoot.

Halverwege deze weg is ook een hele mooie lange bocht (je kunt hem zien liggen op de foto, helemaal onderaan) met zeer goed asfalt. En genoeg plaats voor wat wheely's, stoppies e.d.
Incl mooi uitzicht.



Voor wie niet weet waar het is, nog geen 15 min. rijden vanuit Epen (richting België)  8)

mee eens :yes6rs:

zie ik daar mijn motor?
opeloos benzine verslaafd...

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"Persoonlijk vind ik dit de ideale locatie voor een fotoshoot.

Halverwege deze weg is ook een hele mooie lange bocht (je kunt hem zien liggen op de foto, helemaal onderaan) met zeer goed asfalt. En genoeg plaats voor wat wheely's, stoppies e.d.
Incl mooi uitzicht.
Voor wie niet weet waar het is, nog geen 15 min. rijden vanuit Epen (richting België)  8)



:?  :shock:
Proud on the South  

Schmetzke

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Schmetzke"Persoonlijk vind ik dit de ideale locatie voor een fotoshoot.

Halverwege deze weg is ook een hele mooie lange bocht (je kunt hem zien liggen op de foto, helemaal onderaan) met zeer goed asfalt. En genoeg plaats voor wat wheely's, stoppies e.d.
Incl mooi uitzicht.
Voor wie niet weet waar het is, nog geen 15 min. rijden vanuit Epen (richting België)  8)



:?  :shock:

Jep. Zéér goed asfalt. Het begin idd zeker niet, maar waar de foto genomen is én in de bocht zeker wél  :yes6rs:

Youp

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Schmetzke"Persoonlijk vind ik dit de ideale locatie voor een fotoshoot.

Halverwege deze weg is ook een hele mooie lange bocht (je kunt hem zien liggen op de foto, helemaal onderaan) met zeer goed asfalt. En genoeg plaats voor wat wheely's, stoppies e.d.
Incl mooi uitzicht.
Voor wie niet weet waar het is, nog geen 15 min. rijden vanuit Epen (richting België)  8)



:?  :shock:

Jep. Zéér goed asfalt. Het begin idd zeker niet, maar waar de foto genomen is én in de bocht zeker wél  :yes6rs:

ik denk guido dat de supersporters onder ons al hun plasticwerk al zijn verloren voor ze bij de bocht komen  8)
opeloos benzine verslaafd...

Motzippaldy

Citaat van: "Youp"

ik denk guido dat de supersporters onder ons al hun plasticwerk al zijn verloren voor ze bij de bocht komen  8)


:yes6rs: Vooral in Sippenaeken  :banghead4rv:
Proud on the South  

Herr Tod

Ja die gekken, daar is ook ergens een bocht, volgens mij als je Sippenaeken of Teuven uit rijd, daar ligt me gvd een rioolbuis of zo met klinkers er overheen :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


May Day

Citaat van: "Motzippaldy"


:yes6rs: Vooral in Sippenaeken  :banghead4rv:
:stupid:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober